امتیازآورترین بازیکن تیم والیبال آمریکا:

معروف بازیکن بزرگی است

امتیازآورترین بازیکن تیم ملی والیبال آمریکا در دیدار با ایران لب به تحسین سعید معروف گشود.
کد خبر: ۸۳۶۶۹۹
معروف بازیکن بزرگی است

به گزارش خبرگزاری ها، تیم ملی والیبال آمریکا امروز پنجشنبه با حساب ۳ بر یک و با نتایج (۱۹ بر ۲۵، ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۲۱) مقابل ایران در رقابتهای جام جهانی به برتری رسید.

متیو اندرسون گفت: ایران تیم خوبی است. آنها پا به پای ما بازی کردند و تیم ما را به دردسر انداختند. ست سوم خیلی خوب بود اما ما در پایان ست امتیازات خوبی گرفتیم.

وی افزود: ست چهارم کارمان سخت تر شد. خوشبختانه تواستیم به سطح توانایی مان برگردیم وقتی آنها پاسکاری می کنند متوقف کردنشان دشوار است. معروف یک بازیکن بزرگ است.

موسوی قدرتمندترین بازیکن ایران است

یکی دیگر از بازیکنان تیم ملی والیبال آمریکا نیز پس از پیروزی 3 بر یک تیمش برابر ایران در نشست خبری حاضر شد و گفت: ست اول را کمی رها کرده بودیم. دریافت‌ها و سرویس‌های شناخته شده ما خوب نبود. می‌دانستم که تیم ایران ما را به چالش می‌کشاند. خط دفاعی ایران منسجم کار کرد. دلیل اصلی برد ما این است که از ست دوم به بعد توانستیم هماهنگ‌تر کار کنیم و بازی را به سود خود به پایان برسانیم.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا از ست دوم، دفاع و سرویس‌های این تیم قدرتمندتر شد، گفت: تیم ایران با دفاع خود ما را تحت فشار قرار داد. از ست دوم به بعد فقط سرویس‌ها و دریافت‌ها ما را نجات داد.

دیوید لی در مورد داشتن شناخت کافی از محمد موسوی خاطر نشان کرد: ابتدای بازی با چالش دفاع روی تور شروع شد. او قدرتمندترین بازیکن ایران است که غلبه بر او دشوار است، چون حرکاتش جهشی و مهار او سخت است. تصور اینکه بتوانم به تنهایی او را تحت نظر بگیرم هم غیرممکن است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
نرم افزار موبایل
-
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۶
۰
۰
بله....همه ی بازیكنامون خوبن

نیازمندی ها