آتش نشانان پایتخت با سرعت عمل خود توانستند آتش سوزی منزل مسکونی را در خیابان گرگان مهار و خاموش کردند.
کد خبر: ۸۳۶۳۶۱
آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان گرگان + عکس

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، در پی تماس شهروندان با سامانه 125 و اطلاع رسانی این حادثه، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران ساعت14:11 روز گذشته آتش نشانان ایستگاه 93 را به خیابان گرگان، کوچه افضلی، بن بست سعیدی اعزام کرد.

فرمانده آتش نشانان اعزامی گفت: در محل حادثه یک ساختمان چهار طبقه دو واحدی مشاهده می شد که یکی از واحدهای طبقه دوم آن دچار آتش سوزی شده بود و دود و شعله زیادی از پنجره های آن به بیرون زبانه می کشید.

محسن میرجانی افزود: به گفته شاهدان، سه نفر از ساکنان در طبقات بالا در میان دود و آتش محبوس شده بودند که آتش نشانان به سرعت به دو گروه تقسیم شدند و گروه اول با قطع جریان برق و گاز ساختمان محل حادثه را ایمن سازی کردند و با استفاده از تجهیزات انفرادی و لوله های آبرسانی آتش سوزی را مهار و کاملاً خاموش کرده و از سرایت آن به قسمت های دیگر منزل مسکونی جلوگیری نمودند.

وی افزود: گروه دوم از آتش نشانان همزمان به طبقات بالا رفتند و پس از جستجوی دقیق توانستند یک مرد 43 ساله و دو کودک را از میان دود غلیظ خارج و به فضای امن منتقل کردند.

فرمانده آتش نشانان اعزامی خاطرنشان کرد: آتش نشانان پس از لکه گیری محل حادثه، دود ناشی از آتش سوزی را با استفاده از فن های فشار مثبت از ساختمان تخلیه کردند و پس از تحویل ساختمان به مالک آن به مأموریت خود پایان دادند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها