بی احتیاطی مالک منزل مسکونی در روشن گذاشتن اجاق خوراک پزی، سوختگی ظرف خوراک پزی و دود فراوان را در پی داشت.
کد خبر: ۸۳۷۲۵۶
خواب عمیق، حادثه ساز شد

به گزارش پایگاه خبری 125، در پی اطلاع رسانی همسایگان به سامانه 125 مبنی بر استشمام بوی سوختگی و مشاهده دود غلیظ که از لابلای درب یکی از واحدهای مسکونی به بیرون متصاعد می شد ، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت 11:30 امروز آتش نشانان ایستگاه 14 را به بلوار قدس، مجتمع والفجر اعزام کرد.

فرمانده آتش نشانان اعزامی به محل حادثه در این باره گفت: در طبقه سوم این مجتمع مسکونی همسایگان اظهار کردند که بانویی سالخورده در منزل حضور دارد که با توجه به عدم پاسخگویی وی و مشاهده دود که از منافذ درب ورودی به بیرون نشت می کرد احتمال محبوس شدن وی زیاد بود.

کریم ترکاشوند افزود: آتش نشانان پس از قطع جریان برق و گاز مجتمع با استفاده از ابزار مخصوص اقدام به شکستن توپی قفل درب واحد کرده و با استفاده از دستگاه های تنفسی وارد منزل شدند که مشاهده شد مردی 38 ساله در قسمت پذیرایی منزل در خواب عمیقی فرو رفته بود و ظرف خوراک بر روی اجاق گاز قرار داشت که دچار سوختگی شده و همه فضای منزل 45 متر مربعی را پر از دود کرده بود.

در این حادثه، آتش نشانان به سرعت اقدام به باز کردن پنجره ها کرده و اجاق خوراک پزی را خاموش کردند و پس از ارائه تذکرات ایمنی لازم به مالک منزل و اطمینان از مناسب بودن وضعیت جسمانی وی و ایمن سازی محل حادثه به ماموریت خود پایان دادند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها