خوشبختانه کسی داخل ساختمان نبود

مهار آتش سوزی در ساختمان 4 طبقه +عکس

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی در قسمت پارکینگ یک ساختمان مسکونی و سوخته شدن دو خودروی سواری خبر داد و گفت: این حادثه دو مصدوم برجا گذاشت.
کد خبر: ۸۲۱۹۱۰
آتش سوزی در ساختمان مسکونی دربند تهران

سید جلال ملکی افزود: در ساعت 2:8 بامداد امروز حادثه آتش سوزی در یک ساختمان مسکونی واقع در منطقه دربند خیابان حمید به سامانه 125 اعلام و ماموران سه ایستگاه آتش نشانی به محل اعزام شدند.

وی به ایرنا گفت: آتش سوزی در قسمت پارکینگ یک ساختمان پنج طبقه 30 واحدی در حالی روی داده بود که دو خودروی سواری ال 90 و هیوندا طعمه حریق شده بودند و آتش در حال سرایت به خودروهای دیگر بود.

ملکی با بیان اینکه آتش کاملا شعله ور و دود زیادی طبقات را فرا گرفته بود افزود: خوشبختانه درهای این ساختمان مسکونی ضد حریق بوده و به همین منظور دود زیادی وارد واحدهای مسکونی نشده بود.

وی خاطرنشان کرد: آتش نشانان پس از خاموش کردن آتش و ایمن سازی کامل محل 10 تا 12 نفر از ساکنان این ساختمان مسکونی را به محل امن هدایت کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اضافه کرد: در این حادثه دو زن و مرد میانسال که دچار دود گرفتگی شده بودند آتش نشانان آنان را به عوامل اورژانس تحویل داده و در ساعت 4:13 امروز محل برای بررسی علت وقوع این آتش سوزی در اختیار کارشناسان سازمان آتش نشانی قرار گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها