فال

فروردین: حواستان را جمع کنید. تاکنون زحمات زیادی کشیده‌اید و کم‌کم نوبت رسیدن فصل خوشه‌چینی است. اجازه ندهید خستگی بر شما فشار آورد و ناامیدتان کند. شما دستمزد تلاش‌هایتان را خواهید گرفت.
کد خبر: ۸۳۵۹۴۲
فال

اردیبهشت: مدت‌هاست در حال تلاش فراوان برای رسیدن به اهدافتان هستید و با رقیبان قدرتمند دست و پنجه نرم می‌کنید. برنامه‌ریزی درست، کوشش شبانه‌روزی و استواری شما را به سرمنزل مقصود می‌رساند.

خرداد: گاهی احساس می‌کنید که نمی‌دانید باید زندگی را از چه طریقی ادامه دهید و نمی‌توانید مسیر رسیدن به خوشبختی و پیشرفت را تشخیص دهید.

چاره کار در مشورت با افراد دانا و باتجربه است. به سراغ آنها بروید و از پند و اندرزهایشان بهره ببرید.

تیر: باید در زندگی خود تحولاتی ایجاد کنید. روح شما کمی افسرده شده و زندگی شما احتیاج به جهش دارد.

آستین‌ها را بالا بزنید، کمر همت ببندید و روش‌هایی را امتحان کنید که تاکنون تجربه نکرده‌اید. نیت خیرتان شما را به ساحل آرامش خواهد رساند.

مرداد: چیزی را می‌خواهید و تقریبا درباره آن مطمئن شده‌اید. پس به سمتش بروید و آن را طلب کنید. آن چیز می‌تواند در زندگی شما نقشی اساسی ایفا کند.

در تنهایی‌تان به خداوند توکل کنید و ایمان داشته باشید که او تمام مشکلات‌تان را حل خواهد کرد.

شهریور: دیگر دوران تنبلی به سر رسیده و هنگام برخاستن و تلاش کردن است. گوهر یکدانه وجودتان را بیدار کنید و استعدادهای نهفته‌تان را به کار بگیرید. اگر با کسی قهر هستید، به طور جدی به آشتی فکر کنید.

مهر: برخی از تلاش‌هایتان جواب داده و شما چند قدم به موفقیت نزدیک‌تر شده‌اید. گاهی با خود خلوت می‌کنید و به برنامه‌های زندگی‌تان فکر می‌کنید.

این خیلی خوب است که شما هر روز یک قدم بالاتر از روز می‌روید، اما آیا به فکر دیگران هم هستید؟ عده‌ای بشدت به کمک شما احتیاج دارند.

آبان: احساس شکست‌خوردگی می‌کنید، اما دلیل آن چیست؟ اگر هدفی درست داشته‌اید و نحوه عملکردتان صحیح نبوده، باز به اول کار برگردید و این بار درست تلاش کنید.

اما اگر هدف درست نبوده، به اهداف دیگر بیندیشید. یادتان باشد همیشه مهلت برای اصلاح امور وجود دارد.

آذر: فصل عشق و شور و نشاط است. دیگر چه چیزی بهتر از این؟ سعی کنید قدر این شرایط را بدانید و به بهترین نحو از آن بهره ببرید. درضمن، محبت کردن به اطرافیانتان را هم فراموش نکنید.

دی: فردی عاطفی هستید، اما همین ویژگی گاهی اوقات کار دست‌تان می‌دهد. در حال حاضر احساس دلشکستگی می‌کنید و نمی‌توانید فرد خاطی را ببخشید. این اشتباه است. او آن‌قدر که شما فکر می‌کنید هم منظور بدی نداشته. در طرز فکرتان تجدیدنظر کنید.

بهمن: موفق شده‌اید و باید این موفقیت را جشن بگیرید. این کامیابی حق شماست زیرا مدت‌ها بوده که بجز تلاش و کوشش شبانه‌روزی، فکر دیگری نداشته‌اید.

در این موقعیت، بیشتر از همیشه ضرورت دارد که به فکر کمک‌رسانی به ضعیفان و مستحقان باشید.

اسفند: غم مخورید و عصبیت را کنار بگذارید. با کمی صبر و تحمل، همه چیز درست می‌شود. زندگی گاهی اوقات چهره دیگری به ما نشان می‌دهد، اما سختی‌ها همیشگی نیستند. بزودی دورانی خوش به شما رو خواهد کرد.

چاردیواری

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها