4 مرد و زن قربانی اعتیاد،آزار و اذیت و سوءظن شدند

4 جنایت در کمتر از 17 ساعت

قتل مرد کارتن‌ خواب با ضربه چاقو

مرد کارتن‌خواب روز گذشته با ضربه چاقو در شرق تهران به قتل رسید.
کد خبر: ۸۳۵۴۱۸
قتل مرد کارتن‌ خواب با ضربه چاقو

به گزارش جام‌جم، ساعت 10 و 30 دقیقه صبح دیروز اهالی خیابان شاه‌آبادی در شرق پایتخت متوجه شدند مرد جوانی حالت غیرعادی دارد. وقتی برای کمک به سمتش رفتند، او به علت خونریزی از ناحیه گردن بیهوش شد و روی زمین افتاد. با اعلام موضوع به پلیس تیمی از ماموران کلانتری نبرد به محل حادثه اعزام شدند و در بررسی‌های اولیه متوجه شدند مرد ناشناس به علت خونریزی شدید جانش را از دست داده است.

با اعلام موضوع به تیم جنایی و حضور آنها در محل کشف جسد، تحقیقات آغاز شد. با دستور بازپرس جنایی، جسد مرد جوان به پزشکی قانونی انتقال یافت و پزشکی قانونی با معاینه جسد علت مرگ را اصابت جسم نوک تیز به ناحیه گردن اعلام کرد. در تحقیقات از اهالی محل، هویت مقتول به نام علی 32 ساله مشخص شد.

یکی از اهالی به بازپرس پرونده گفت: مقتول از کارتن‌خواب‌های محله بود و جا و مکانی نداشت. او چند وقتی است با دو مرد ناشناس اختلاف داشت و فکر می‌کنم به دست آنها به قتل رسیده باشد.

با مشخص شدن هویت مقتول و نحوه زندگی‌اش، قاضی ایلخانی بازپرس ویژه قتل تهران به تیمی از کارآگاهان دستور شناسایی دو مرد ناشناس و تحقیق در مورد علت قتل مرد کارتن‌خواب را صادر کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها