فردی که به بهانه ازدواج عکس های خانوادگی دختران را به دست آورده و با تهدید انتشار در فضای مجازی از آنها اخاذی می کرد، توسط پلیس فتا استان اصفهان شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۸۳۴۶۶۷
فریب دختران با پیشنهاد ازدواج!

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ سید مصطفی مرتضوی، رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی ناشناس با بدست اوردن تصاویر شخصی و خصوصی اش قصد اخاذی از او را دارد بررسی موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: شاکی در اظهارات خود بیان کرد مدتی پیش در یکی از شبکه های اجتماعی مجازی با پسری آشنا می شوم که پیشنهاد ازدواج به من می دهد و با توجه به پیشنهاد او و پیام های عاشقانه از طرف او فریب خورده و بنا بر درخواستش عکس های خصوصی و خانوادگی ام را برایش ارسال نمودم که پس از آن تغییر رفتار داده و شروع به اخاذی از من کرد تا عکس هایم را در فضای مجازی انتشار ندهد.

رئیس پلیس فتا استان گفت: با تحقیقات و بررسی های انجام شده در فضای مجازی و انجام اقدامات تخصصی متهم که ساکن اصفهان است شناسایی و دستگیر شد.

این مقام انتظامی افزود: در فضای مجازی هیچ گاه هویت واقعی افراد مشخص نبوده که این جزء خصوصیات فضاهای مجازیست و به همین خاطر بسیاری افراد فریب و شیفته ظاهر دروغین مجرمین گردیده و به راحتی به آنان اعتماد و عکس های شخصی و خانوادگی خود را در اختیار آنان قرار می دهند فلذا به شهروندان بویژه خانم ها توصیه می شود به هویت جعلی افراد در این فضا اعتماد نکرده و از به اشتراک گذاری عکس های شخصی خود در فضای مجازی اجتناب نمایند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
اعظم
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۲
۰
۰
تنها هنر بعضی مردای ایرونی
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها