روز پربار ورزش ایران

امروز همه مدال گرفتند!

جام جم ورزشی: حمیده عباسعلی کاراته کای سنگین وزن تیم ملی زنان ایران در دیدار فینال رقابتهای قهرمانی آسیا با شکست حریف خود قهرمان شد و سجاد گنج زاده در فینال وزن به اضافه 84 کیلوگرم شکست خورد و نقره گرفت.
کد خبر: ۸۳۲۵۶۳
امروز همه مدال گرفتند!

به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از سایت فدراسیون کاراته ، امروز روز خوبی برای ورزشکاران ایرانی بود. از قهرمانی تیم ملی بسکتبال در جام ویلیام جونز گرفته تا قهرمانی الهه احمدی در فینال فینالیست های تیراندازی دنیا و حالا مدال های رنگارنگ کاراته کاهای ایرانی در رقابت های قهرمانی آسیا.

حمیده عباسعلی کاراته کای سنگین وزن تیم ملی زنان ایران در دیدار فینال رقابتهای قهرمانی آسیا با پیروزی بر حریف چینی مدال طلا را از آن خود کرد.

عباسعلی امروز (شنبه) در رقابت های وزن به اضافه 68 کیلوگرم ابتدا با نتیجه 6 بر صفر نماینده ویتنام را شکست داد و در مبازره دوم 5 بر 3 برابر حریف ژاپنی را از پیش رو برداشت.
دارنده مدال طلای بازیهای آسیایی 2014 اینچئون کره جنوبی در مبارزه فینال برابر حریف سرسخت چینی با نتیجه یک بر صفر به برتری رسید و طلا گرفت تا دومین طلایی ایران در این رقابتها لقب بگیرد.
امیر مهدی زاده روز گذشته (جمعه) در وزن منهای 60 کیلوگرم اولین مدال طلا را برای ایران گرفت.

همچنین گنج زاده امروز (شنبه) در دیدار فینال مقابل کاراته کایی از ژاپن قرار گرفت و 4 بر 2 نتیجه را واگذار کرد تا به مدال نقره این وزن دست یابد.
گنج زاده برای رسیدن به فینال نمایندگان تایلند، هنگ کنگ و اردن را از پیش رو برداشته بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها