پسر جوان در درگیری با یکی از هم محلی هایش دست به جنایت زد. او که بعد از درگیری از محل متواری شده‌ و از طریق یکی از دوستانش از این جنایت با خبر شده بود، زندگی مخفیانه‌اش را آغاز کرد. اما با تلاش کارآگاهان جنایی استان اردبیل در مدت چند روز دستگیر و به جنایت اعتراف کرد.
کد خبر: ۸۳۰۲۷۹
از درگیری در عروسی تا قتل

ساعت، 21 و 25 دقیقه 15 مرداد را نشان می‌داد که پسر جوانی که با ضربات متعدد چاقو مجروح شده بود به بیمارستان فاطمی اردبیل انتقال داده شد. ‌

بلافاصله کادر درمانی برای مداوای پسر 30 ساله وارد عمل شد اما شدت جراحات و خونریزی باعث شد تا او تسلیم مرگ شود. به‌دنبال این ماجرا اکیپی ویژه از کارآگاهان جنایی وارد عمل شدند و با حضور در بیمارستان به تحقیق در رابطه با علت مرگ قربانی این پرونده پرداختند.

با مرگ پسر جوان تحقیق از افرادی که او را به بیمارستان انتقال داده بودند، آغاز شد و یکی از آنها که شاهد درگیری بود به افسر پرونده گفت: «در خانه در حال استراحت بودم که متوجه سر و صدایی در بیرون از خانه شدم.

خودم را بلافاصله به بیرون رساندم و دیدم پیمان (مقتول) با یکی از هم محلی هایمان به نام یاسر درگیر شده است. درگیری آنها به حدی بود که هر دویشان چاقو درآوردند و یاسر بعد از وارد کردن چند ضربه چاقو به پیمان درحالی که خودش نیز زخمی شده بود پا به فرار گذاشت.»

بررسی‌ها نشان می‌داد که یاسر عامل این جنایت بوده و بعد از این جنایت متواری شده است. جستجوها برای دستگیری یاسر ادامه داشت و همزمان کارآگاهان جنایی به خانواده متهم پرونده آموزش‌های لازم را دادند تا با همکاری خانواده متهم فراری، یاسر دستگیر شود.

به‌دنبال آموزش‌های صورت گرفته؛ خانواده یاسر با او تماس برقرار کرده و هنگامی که پسر جوان به محل قرار صوری با خانواده‌اش رفته بود دستگیر شد. یاسر که خود را در دام پلیس می‌دید و انکار جنایت را بی‌فایده، بلافاصله به جنایت اعتراف کرد.

حدود 45 روز قبل از جنایت، همراه برادرم به مراسم عروسی رفتم که در آنجا با پیمان دعوایم شد و او چند ضربه چاقو به من زد و متواری شد. روز حادثه در مسیر او را دیدم.

پیمان راهم را مسدود کرد و به من حمله کرد، من هم برای دفاع از خود چند ضربه چاقو به او زدم و فرار کردم. فردای آن روز از طریق دوستانم متوجه شدم که پیمان فوت شده است و ترس از دستگیری باعث شد تا متواری شوم.

تپش (ضمیمه چهارشنبه - روزنامه جام جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها