دبیر شورای‌عالی امنیت ملی با بیان این که نتایج بررسی برجام در این شورا با ارزیابی دقیق تمام شرایط اعلام می‌شود، اظهار کرد: زمان اعلام نتایج این بررسی‌ها به طور تقریبی همزمان با نتایج بررسی‌های طرف‌های خارجی و گروه 1+5 خواهد بود.
کد خبر: ۸۲۷۹۷۱

علی شمخانی در گفت‌وگو با ایرنا گفت: همکاری‌های تنگاتنگ بین شورای‌عالی امنیت ملی و مجلس شورای اسلامی تکمیل‌کننده بررسی برجام است تا نتایج سند ایستادگی ملت قهرمان ایران اعلام شود.

شمخانی با بیان این که توافق هسته‌ای ایران با گروه 1+5 در شورای‌عالی امنیت‌ملی در دست بررسی دقیق است، افزود: این بررسی‌ها در ابعاد مختلف فنی، صنعتی، اقتصادی، بازرسی و شفافیت طی نشست‌های مختلف کارشناسی در حال انجام است.

شمخانی با تاکید بر این که نباید نگاه به برجام جناحی و سیاسی باشد، یادآور شد: در این حالت چه چپ و چه راست همه تضعیف می‌شوند و آن که در این میان سود خواهد برد، دشمنان و رقبای جمهوری اسلامی هستند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، شمخانی در جلسه شورای دانشگاه تبریز افزود: بررسی‌های ما از جمع‌بندی مذاکرات هسته‌ای مراحل پایانی را طی می‌کند و مردم هیچگونه نگرانی
نداشته باشند.

بررسی به دور از نگاه‌ های جناحی

وی در خصوص روند بررسی برجام در شورای‌عالی امنیت ملی گفت: ابعاد مختلف این سند در دو بخش عمومی و تخصصی با نگاهی واقع‌بینانه و دور از قضاوت‌های جناحی، در حال بررسی توسط متخصصان است و در صددیم جمع‌بندی‌های ما به تحکیم وحدت ملی و وفاق و ثبات در کشور کمک کند.

دبیر شورای‌عالی امنیت ملی گفت: بطن و متن برجام به گونه‌ای است که تامین‌کننده منافع ملی
جمهوری اسلامی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها