عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی:

مردم کمپین نخریدن خودرو راه بیندازند

نماینده مردم بندرعباس در مجلس گفت: خودروسازان پس از توافق هم در پی افزایش قیمت خودرو هستند که مردم حق دارند کمپین نخریدن خودرو راه بیاندازند.
کد خبر: ۸۲۷۴۱۲
مردم کمپین نخریدن خودرو راه بیندازند

ابوالقاسم جراره در نطق میان دستور امروز مجلس گفت: لزوم بررسی توافق و بستن راه‌های نفوذ یکی از وظایف مجلس است که ان‌شاءالله مجلس تمام تلاش خود را خواهد کرد تا منافع نظام و مردم را تشخیص و تصمیم صحیح بگیرد.

به گزارش ایسنا،این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در انتقاد به دولتمردان، گفت: تا دیروز پول می خواستیم برای پروژه‌ها می‌گفتید «تحریم هستیم، پول نیست» اکنون می‌گویید «معادل ریالی آن هزینه شده است» پس نباید در روند اجرایی پروژه‌ها مشکلی پیش می‌آمد. چرا پروژه‌های عمرانی تعطیل است؟

وی با انتقاد به افزایش 2-3 برابری قیمت خودرو، گفت: به بهانه تحریم قیمت خودرو 2-3 برابر شد و اکنون پس از توافق خودروسازان همچنان در پی افزایش قیمت‌ها هستند.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس مدعی شد: دولت مردم را با چشم نان‌خورهای اضافی می‌نگرد. چه معنا دارد پرداخت حق مردم به خودشان را مصیبت معرفی کنیم؟ غیر از این است که دولت فکر می‌کند لطف اضافه به مردم می‌کند؟ در صورتی که یارانه نقدی کمترین حق مردم است.

جراره برخورد با دانه درشت‌ها توسط قوه قضائیه را موجب افزایش امید مردم به دستگاه قضایی و ایجاد امید برای برخورد با مفسدان اقتصادی دانست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
نرم افزار موبایل
-
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۹
۰
۰
خودروهایی كه در ایران تولید میشودیك پاپاسی كیفیت نداشته ومفت هم گران است این خودروها برای ازبین رفتن مردم تولیدوبه خودآنهافروخته میشود.سیاستی كثیف وغیرانسانی ....
نرم افزار موبایل
-
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۰
۰
۰
احسنت دلاور ، بالاخره یك جوانمرد پیدا شد حرف دل این مردم مظلوم را بگوید
.....
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۳
۰
۰
.... دست بالا پایین با همه.خونهایی كه ریخته میشه تو جاده ها بدلیل این لگن ها وخانواده هایی كه پاشیده میشه بچه هایی كه بی سرپرست و نفراتی كه نقص عضو و خونه نشین میشن وآدمهایی كه به زندان میافتند بابت تصادف ودختران و زنهایی كه از بی سرپرستی آواره و به فحشا كشیده میشن .به نظر شما از كجا میاد.بخدای احد و واحد از همین صنعت نفرین شده هستند .خدا با ماست.

نیازمندی ها