تیزهوشی کارمند دادگستری راز ربوده شدن پسر 18 ساله توسط مرد طلبکار و همدستانش را فاش کرد.
کد خبر: ۸۲۷۳۰۸
گروگانگیری مرد طلبکار

به گزارش جام‌جم، روز یکشنبه یکی از کارمندان دادگستری پیشوا مقابل خانه‌اش متوجه چهار مرد جوان شد که پسری را با تهدید قمه از خودرو بیرون کشیده و سوار یک دستگاه پژو پارس سفید کرده و همراه خود بردند. او بلافاصله موضوع را به پلیس اطلاع داد و تیمی از ماموران با حضور در محل، تحقیقات را آغاز کردند.

بررسی‌ها نشان داد، پسر 18 ساله در خودروی پدرش نشسته بود که آدم‌ربایان او را ربودند. کارمند دادگستری مشخصات خودرو را در اختیار پلیس قرار داد و ماموران با سرنخ‌های به دست آمده تحقیقات برای دستگیری متهمان و آزادی گروگان را آغاز کردند.

همزمان مرد آدم ربا در تماس با خانواده گروگان، برای آزادی او 300 میلیون تومان پول خواستند. ماموران با ردیابی خودرو و تماس آدم‌ربایان توانستند مخفیگاه آدم‌ ربایان را در باغ متروکه‌ای در حاشیه پیشوا شناسایی و شامگاه دوشنبه در عملیاتی ضربتی دو متهم را دستگیر کنند. گروگان 18 ساله نیز با دست و پای بسته پیدا شد و از دست گروگانگیران نجات یافت.

طراح این گروگانگیری پس از انتقال به اداره پلیس مدعی شد، از پدر گروگان 140 میلیون تومان طلب داشتم اما چون مدرکی برای دریافت طلب خود نداشتم نتوانستم آن را از طریق قانونی بگیرم. به همین دلیل تصمیم گرفتم با ربودن پسر مرد بدهکار، او را مجبور کنم بدهی‌اش را بپردازد. موضوع را با سه نفر از دوستانم در میان گذاشتم و روز حادثه طبق نقشه پسر جوان را ربوده و به باغ متروکه انتقال دادیم.

پدر گروگان هم گفت: ادعای آدم‌ ربایی برای وصول طلب صحت ندارد و آنها چون تصور می‌کردند من وضع مالی خوبی دارم برای اخاذی پسرم را ربودند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها