درگیری دو پزشک بر سر منشی و بیماران، آنها را به دادسرای جنایی تهران کشاند.
کد خبر: ۸۲۶۵۶۱
اتهام آدم‌ ربایی برای یک پزشک

به گزارش جام‌جم، هفته گذشته مرد میانسالی که خود را پزشک متخصص معرفی می‌کرد با مراجعه به شعبه هشتم بازپرسی دادسرای امور جنایی از دکتر دیگری به اتهام آدم‌ربایی شکایت کرد. این مرد در شکایتش گفت: دیروز وقتی از مطبم در غرب تهران خارج شدم، یکی از همکارانم که پزشک عمومی است با خودروی بی.ام.و به دنبالم آمد و ادعا کرد می‌خواهد مرا برساند. از او تشکر کردم و گفتم خودم می‌روم، اما او به زور مرا سوار خودرو کرد و وقتی به کارش اعتراض کردم، مرا کتک زد و دستم را گاز گرفت. او بارها تهدیدم کرده بود افرادی را اجیر می‌کند تا حسابم را برسند. حال از این دکتر به اتهام آدم‌ربایی شاکی هستم.

در ادامه با دستور بازپرس پرونده، دکتر عمومی احضار شد که وی دیروز وقتی مقابل بازپرس جنایی قرار گرفت، با رد اتهام آدم‌ربایی گفت: چند ماه قبل شاکی با منشی من که بسیار خوب کار می‌کرد تماس گرفت و مدعی شد من اعتیاد شدیدی به شیشه دارم و حاضر است دو برابر من به او حقوق بدهد تا دیگر برای من کار نکند. ابتدا به این موضوع توجهی نکردم و فکر کردم چون منشی‌ام خوب است با دروغ می‌خواهد او را استخدام کند.

چند روزی گذشت و من متوجه تغییر رفتار بیمارانم شدم تا این‌که چند نفر از آنها ادعا کردند وی به آنها گفته من معتاد به شیشه هستم و تحت‌تاثیر این داروها افراد را به اشتباه درمان می‌کنم. رفتارهای این پزشک برایم غیرقابل تحمل بود به همین خاطر از او کینه به دل گرفتم. من بیماران سرشناسی را درمان می‌کنم، حال آن‌که سخنان این پزشک به اعتبارم لطمه می‌زد.

آن روز هم وقتی او را حوالی ساختمان پزشکان دیدم از وی خواستم با هم صحبت کنیم، اما او وقتی سوار خودرو شد، مرا زیر مشت و لگد قرار داد و به جای حرف زدن، از او کتک خوردم. هنگام کتک‌کاری، کنترل خودرو از دستم خارج شد و با جدول برخورد کردیم. در همین زمان مردم سر رسیدند و موضوع را به پلیس اطلاع دادند و کار ما به کلانتری کشید. من آدم‌ربایی نکرده‌ام و ادعاهای این مرد دروغ است.

پس از اظهارات هر دو پزشک، قاضی ایلخانی، بازپرس شعبه هشتم دادسرای امور جنایی تهران دستور تحقیقات بیشتر را صادر کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
احسان
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۶
۰
۰
نتیجه این رفتارها بی اعتمادی به پزشگان را بهمراه دارد. وجامعه منصوب به انها را بی ارزش می كند.
علی
United States
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۶
۰
۰
اینا رو باید اعدام كرد ،باسوادای ...
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها