مرگ دلخراش دختر جوان در بزرگراه زین الدین

برخورد شدید پژو با گاردریل + عکس

در برخورد شدید یک دستگاه خودرو سواری پژو با گاردریل بزرگراه زین الدین در شمال شرق تهران یک دختر جوان جان خود را از دست داد.
کد خبر: ۸۲۲۴۲۱
برخورد شدید پژو با گاردریل + عکس

این حادثه ساعت 16:48 دقیقه دیروز توسط رانندگان خودروهای عبوری به سامانه 125 آتش نشانی اطلاع داده شد که بلافاصله باهماهنگی ستادفرماندهی این سازمان، آتش نشانان ایستگاه 23 و گروه امداد و نجات 10 به سمت شرق به غرب بزرگراه شهید زین الدین، ورودی بزرگراه امام علی(ع) حرکت کردند.

داود علیپوری رییس ایستگاه 23 آتش نشانی ابراز داشت: با رسیدن آتش نشانان به محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه خودرو پژو 405 به علت نامعلومی به شدت با گاردریل حاشیه بزرگراه برخورد کرده که راننده این خودرو به شدت دچار آسیب دیدگی شده بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، وی با اشاره به تائید فوت این دختر جوان توسط عوامل اورژانس حاضر در محل حادثه، افزود: آتش نشانان بلافاصله با قرار دادن علائم هشدار دهنده به ایمن سازی محل پرداختند.

علیپوری علت وقوع این حادثه مرگبار توسط پلیس راهور را در دست بررسی ذکر کرد و گفت: آتش نشانان پس از ایمن سازی کامل محل و حمل خودرو توسط جرثقیل به کار خود خاتمه داده و به ایستگاه مراجعت کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۲
۰
۰
واقعا برای آدمی كه این پیام های توهین آمیز رو تایید میكنه متاسفم.چه جوری بی احترامی به آدمی كه دیگه در این دنیا نیست مورد تایید شما قرار میگیره؟

نیازمندی ها