شرکت ایتالیایی فراری توضیح میدهد که این محصول، قدرتمندترین خودروی اسپایدر یا رودستر موتورمیانی است که تا به حال ساخته و از نظر آیرودینامیکی و عملکردی نیز کارآمدترین اسپایدری است که تا کنون طراحی کرده است، البته بی راه هم نمی گوید، چون در زیر کاپوت این خودرو از پیشرانهای هشت سیلندر استفاده شده و مجموعه شاسی و بدنه این خودرو هم از آلیاژ آلومینیومی با ترکیبی از 11 نوع فلز مختلف از جمله منیزیم ساخته شده که با توجه به نبود سقف ثابت، تحمل شاسی و بدنه را در سختی و پیچش بسیار بالا برده است و حدود 25 درصد نسبت به مدل اصلی و استاندارد بهبود پیدا کرده است البته تا یادمان نرفته به اصلیترین قسمت این خودرو که باعث شده فراری 488 لقب «اسپایدر» به آن اتلاق شود هم اشارهای داشته باشیم و آن هم سقف متحرک این محصول است که در عرض 14 ثانیه به طور کامل باز یا بسته میشود.
به گزارش خودروبانک، در محدوده قدرتی این خودرو هم همان پیشرانه نسخه استاندارد یعنی موتور 3.9 لیتری V8 نصب شده که حداکثر قدرتی 670 اسب بخاری و گشتاوری 760 نیوتن متری تولید میکند، ولی برای نسخه اسپایدر شتاب صفر تا صد 3 ثانیهای و شتاب 0 تا 200 حدودا 8.7 ثانیهای را به همراه داشته است.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
گفتوگو با محسن بهرامی، گوینده کتاب «مسیح بازمصلوب»
در استودیوی «جامپلاس» میزبان دکتر اسفندیار معتمدی، استاد نامدار فیزیک و مولف کتب درسی بودیم
سیر تا پیاز حواشی کشتی در گفتوگوی اختصاصی «جامجم» با عباس جدیدی مطرح شد
حسن فضلا...، نماینده پارلمان لبنان در گفتوگو با جامجم: