از لحاظ قدرت، فراری 488 GTB به یک موتور 3.9 لیتری با دو توربوشارژر و حجم دقیق 3902 سی سی مجهز شده که در دور موتور 8000 دور بر دقیقه حداکثر 660 اسب بخار قدرت و در 3000 دور بر دقیقه هم نهایت 960 نیوتن متر گشتاور تولید میکند و این در حالی است که موتور تنفس طبیعی 4.5 لیتری V8 فراری 458 ایتالیا حدود 562 اسب بخار قدرت در دور موتور 9000 دور بر دقیقه و حداکثر 540 نیوتن متر گشتاور در 6000 دور بر دقیقه تولید میکند، پیشرانهای توربوشارژر با حجم کمتر ولی قدرت بیشتر که موجب شتاب صفر تا صد 3 ثانیهای و شتاب 0 تا 200 کیلومتر بر ساعت 8.3 ثانیهای و به ثبت رسیدن حداکثر سرعت 330 کیلومتر بر ساعتی برای فراری 488 GTB شده است.
علاوه بر پیشرانه خودرو، ظاهر اتومبیل هم تغییراتی را تجربه کرده که با در نظر گرفتن پلتفرم فراری 458 ایتالیا در اضافه شدن ورودیهای بزرگ هوا در سه قسمت بر روی سپر جلو، قوس داخلی کاپوت جلو، دیفیوزر عقب اصلاح شده، ورودی هوای موتور بر روی گلگیرهای عقب، چراغهای عقب LED و قاب مشکی رنگ کنار چراغهای عقب خلاصه میشود.
در واقع طراحی کلی فراری 488 GTB را که همچون مکلارن 650 که از ترکیب دو مدل P1 و MP-12C بوجود آمده است، میتوان خودرویی میان دو مدل 458 ایتالیتا و لافراری بر شمرد.
فراری در هشتاد و پنجمین دوره نمایشگاه بین المللی خودرو ژنو، «فراری 488 GTB» را بر روی سکوی معرفی خود خواهد برد.(خودروبانک)
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در استودیوی «جامپلاس» میزبان دکتر اسفندیار معتمدی، استاد نامدار فیزیک و مولف کتب درسی بودیم
سیر تا پیاز حواشی کشتی در گفتوگوی اختصاصی «جامجم» با عباس جدیدی مطرح شد
حسن فضلا...، نماینده پارلمان لبنان در گفتوگو با جامجم:
دختر خانواده: اگر مادر نبود، پدرم فرهنگ جولایی نمیشد