فیلم سینمایی «دوران عاشقی» به کارگردانی علیرضا رئیسیان از چهارشنبه ۷ مردادماه اکرانش را شروع کرد و در اولین روز نمایش ۴۰ میلیون تومان و پنج شنبه ۷۵ میلیون تومان فروش داشت.
کد خبر: ۸۲۱۶۵۱
فروش 115 میلیون تومانی «دوران عاشقی» در دو روز

فیلم سینمایی «دوران عاشقی» به کارگردانی علیرضا رئیسیان در اولین روز اکران خود بدون داشتن تبلیغات سطح شهر، توانست به حدنصاب بی‌سابقه نمایش فوق‌العاده در پردیس سینمایی کوروش دست پیدا کند.

این فیلم از روز چهارشنبه به نمایش درآمد و هم اینک 26 سالن سینما در تهران دراختیار دارد که ظرف دو روز نمایش به فروش 115 میلیون تومان دست یافت. این فیلم در اولین روز نمایش (چهارشنبه) 40 میلیون تومان و پنج شنبه 75 میلیون تومان فروش داشت.

فیلم سینمایی «دوران عاشقی» Time to Love آخرین ساخته علیرضا رئیسیان و با بازی لیلا حاتمی، شهاب حسینی، فرهاد اصلانی، پرویز پورحسینی و بیتا فرهی، چهارشنبه 7 مردادماه جاری در اکران سراسری و عمومی خود، در سینماهای تهران و شهرهای مختلف کشور روی پرده رفت و در اولین روز اکران خود، بدون داشتن تبلیغات سطح شهر، توانست به حدنصاب بی‌سابقه نمایش فوق‌العاده در پردیس سینمایی کوروش تهران دست پیدا کند.

این مسئله در حالتی اتفاق افتاد که در چند سال گذشته، تنها فیلم‌های کمدی می‌توانستند شروع خوبی داشته باشند و فیلم‌هایی که جدی‌تر بودند و نوعی درام سنگین در آنها جاری بود نمی‌توانستند در اولین روز نمایش خود به سانس فوق‌العاده برسند.

در این فیلم همچنین؛ نسیم ادبی، سوگل قلاتیان، داریوش فائزی، لی‌لی فرهادپور، شینا هادیان، عرشیا خلج، پارسا رئیسیان، عاطفه للهی و سیامک مرندی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

اکران سراسری و عمومی فیلم سینمایی «دوران عاشقی» از روز چهارشنبه 7 مردادماه جاری در سینماهای تهران، همچون؛ پردیس سینمایی کوروش، پردیس سینمایی آزادی، پردیس سینمایی ملت، زندگانی، فرهنگ، جوان، اریکه ایرانیان، چهارسو و ده سینمای دیگر پایتخت و همچنین در 70 سینمای سراسر کشور آغاز شده است.

فیلم سینمایی «دوران عاشقی» توسط شرکت پخش بین‌المللی فیلمیران با مدیریت علی سرتیپی هم اکنون در سینماهای تهران و شهرهای مختلف کشور در حال اکران است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها