اعتراف به شکست خصوصی‌سازی سرخابی‌ها

دومین نشست آسیب‌شناسی خصوصی‌سازی باشگاه‌های ورزشی ایران در شرایطی در مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی برگزار شد که معاون وزارت ورزش در حاشیه این مراسم به شکست خصوصی‌سازی سرخابی‌ها به دلیل فراهم نبودن زیرساخت‌ها اعتراف کرد.
کد خبر: ۸۱۹۹۶۹

امیررضا خادم گفت: همین که مجلس در این بحث ورود پیدا کرده و حرف‌ها را می‌شنود، نشان از اهمیت این موضوع دارد، متاسفانه ما تمام تلاشمان را برای واگذاری سرخابی‌ها انجام دادیم، اما به دلیل نبود زیرساخت‌های لازم، خصوصی‌سازی به سرانجام نرسید.

وی ادامه داد: نمایندگان حاضر در این جلسه که به نوعی فضای اطلاعاتی نمایندگان را تغذیه می‌کنند، می‌توانند این اطلاعات را به گوش آنها برسانند.

در این نشست که به ریاست کاظم جلالی، رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس برگزار شد، چهره‌های فوتبالی از جمله مهدی تاج، علی فتح‌الله‌زاده، محمود اسلامیان، جعفر کاشانی، اکبر غمخوار، محمدحسین قریب، حبیب کاشانی، امیر عابدینی، محمدحسن انصاری‌فر و عزیز محمدی حضور داشتند و به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

همچنین قریب، تدریجی بودن خصوصی‌سازی را ضروری دانست و تاج فراهم کردن زیرساختی‌هایی چون اعطای بلیت‌فروشی و دیگر زمینه‌های درآمدزایی برای باشگاه‌ها را خواستار شد. داریوش مصطفوی رد اهلیت خریداران استقلال و پرسپولیس از سوی مراجع ذی‌صلاح را مورد انتقاد قرار داد. امیر عابدینی، عضو هیات رئیسه سازمان لیگ مثل ماه‌های گذشته مشکل فوتبال را حضور یک کشتی‌گیر در سمت نماینده تام‌الاختیار وزارت ورزش برای واگذاری استقلال و پرسپولیس دانست. اکبر غمخوار از غیبت وزیر ورزش در این نشست، انتقاد کرد و در نهایت کاظم جلالی با استقبال از برگزاری این جلسات، خاطرنشان کرد: جلسه بعدی باید در شهریور یا مهرماه برگزار شود. موضوع ما دیگر فقط مختص به خصوصی‌سازی نیست، چراکه خصوصی‌سازی یک جزء کوچک از کل ورزش است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها