رقابت های سوارکاری در ایران هر سال نسبت به سال گذشته رونق می گیرد. امروز و فردا شاهد رقابت گران قیمت ترین اسب های ایران در پارک چیتگر خواهیم بود.
کد خبر: ۸۱۹۳۶۲
رقابت 600 سوارکار در رقابت های EFI چلنج

رقابت های پرش با اسب جام چوگان با حضور بیش از 600 سوارکار امروز و فردا در مجموعه ورزشی بام در پارک چیتگر برگزار می شود.

محمد کاظمیان دبیر فدراسیون سوارکاری با بیان این مطلب به سایت جام جم ورزشی گفت: این رقابت ها در رده های سنی نونهالان ، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان و همچنین مالکان اسب های مختلف از نژادهای مختلف برگزار می شود.

وی افزود: همچنین فدراسیون سوارکاری به منظور ارج نهادن به زحمات حمزه ایلخانی که چندین دهه در ورزش سوارکاری کشور زحمت کشیده است در جریان این رقابت ها از وی تجلیل خواهد کرد.

وی با بیان اینکه بیش از 600 سوارکار در این رقابت حضور خواهند داشت گفت: این رقابت ها در بخش های آقایان و بانوان برگزار خواهد شد. نفرات برتر این رقابت ها وارد رنکینگ فدراسیون جهانی سوارکاری خواهند شد.

دبیر فدراسیون سوارکاری یادآور شد: این رقابت ها در سطح بین المللی FEI چلنج نام دارد و نفرات برتر این رقابت ها که در کشورهای مختلف برگزار می شود به رقابت های نهایی دعوت خواهند شد که با حضور سوارکاران برتر کشورهای مختلف برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته داوود پورحیدری به عنوان نفر نخست رقابت ها راهی مرحله بعدی شد. در آن رقابت ها 20 سوارکار برتر رقابت های EFI چلنج حضور داشتند که در پایان پورحیدری موفق شد مقام نخست را به دست بیاورد.

کاظمیان در پایان گفت: ارتفاع رقابت های پرش اسب در رده های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان 130 سانتی متر خواهد بود اما در رده سنی بزرگسالان ارتفاع 140 سانتی متر است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها