جام جم نوا: یک نوازنده و آهنگساز جوان، نخستین اثر رسمی‌اش را با عنوان «در سوگ خاطرات از دست رفته» منتشر می‌کند.
کد خبر: ۸۱۸۲۶۶
سه بازیگر با یک آلبوم می آیند

امیر عظیمی که پیش از این به‌عنوان آهنگساز، نوازنده و تنظیم‌کننده در آثار خوانندگانی مانند همایون شجریان، سیامک عباسی، بهنام صفوی، سینا حجازی و ... حضور داشته است، نخستین آلبوم رسمی خود را روانه‌ی بازار خواهد کرد.

این آلبوم که «در سوگ خاطرات از دست رفته» نام دارد، شامل سه قطعه‌ی پیانویی و پنج قطعه ارکسترال است که آهنگسازی و تنظیم تمام این قطعات را خودش برعهده دارد.

مهتاب نصیرپور، اشکان خطیبی و مهدی پاکدل هنرمندانی هستند که در این آلبوم، آثاری را به‌صورت دکلمه اجرا کرده‌اند. امید حاجیلی، شهرام رکوعی، هومن نامداری، بابک صفرنژاد، سامان هادی و امیر عظیمی نیز سولیست‌های این آلبوم هستند که در قطعات مختلف به هنرنمایی پرداخته‌اند.

اشکان خطیبی نیز تهیه‌کننده اجرایی این آلبوم است.

امیر عظیمی فارغ‌التحصیل هنرستان عالی موسیقی است و لیسانس نوازندگی ویلن دارد. حضور به‌عنوان هنرجو در محضر استادانی مانند مازیار ظهیرالدینی، سیاوش بیضایی، محمد آزاده‌فر، عبدالنقی افشارنیا، محسن الهامیان و ... از دیگر فعالیت‌های این موزیسین جوان است و همکاری به‌عنوان نوازنده‌ی ویولن با ارکسترهایی مانند ارکستر سمفونیک تهران، ارکستر ملی ایران، ارکستر مجلسی تهران و اساتید و هنرمندانی مانند حسین علیزاده، لوریس چکناواریان، شهرداد روحانی، همایون شجریان، علیرضا قربانی، فرهاد فخرالدینی، بردیا کیارس، علی رهبری و ... بخشی از کارنامه‌ی کاری او است.(ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها