پرونده راننده جوان که به بهانه خرابی خودرو، پسران نوجوان را ربوده و از آنها سرقت می‌کرد، با کشف چند فیلم در تلفن همراهش وارد مرحله تازه‌ای شد.
کد خبر: ۸۱۶۰۵۶

به گزارش جام‌جم، ششم بهمن سال گذشته مردی با مراجعه به ماموران پلیس از ربوده شدن و آزار و اذیت پسر 12 ساله‌اش به نام نوید توسط راننده آژانس خبر داد. این مرد در شکایتش گفت: نوید ساعت 7 شب برای خرید از خانه خارج شد، اما با گذشت چند ساعت او به خانه بازنگشت. با طولانی شدن غیبت پسرم به موضوع مشکوک شده و به جستجوی او پرداختیم، اما خبری از پسرم نبود تا این‌که ساعت 12 شب او به خانه بازگشت. وقتی در مورد غیبتش سوال کردیم او از ربوده شدن و آزار و اذیتش توسط پسر جوانی که راننده آژانس بود، خبر داد.

با ارسال پرونده به دادسرای جنایی، پسر نوجوان در مورد روز حادثه گفت: وقتی برای خرید از خانه‌مان در خیابان نبرد خارج شدم، راننده یک خودروی پراید که برچسب آژانس و تابلو داشت، ادعا کرد خودرواش روشن نمی‌شود. او از من خواست پشت فرمان بنشینم و خودش با هل دادن ماشین را روشن کند. وقتی سوار خودرو شدم او با چاقو تهدیدم کرد و خودش پشت فرمان نشست. وقتی خواستم در را باز کنم و خودم را به بیرون پرت کنم متوجه شدم دستگیره با چسب ضخیم پوشیده شده است.

مرد جوان با بستن دست و پا و چشمانم با چسب و پارچه، مرا به اطراف کارخانه زغال اسلامشهر برد و مورد آزار و اذیت قرار داد. او در راه بازگشت مدعی شد از من فیلم گرفته و اگر موضوع را به خانواده‌ام بگویم فیلمم را پخش می‌کند. پسر جوان در ادامه چند فیلم دیگر نیز از آزار و اذیت چند پسر نوجوان دیگر را نشانم داد. او همچنین پول و تلفن همراهم را سرقت کرد.

با اظهارات نوید و چهره‌نگاری، ماموران موفق شدند هویت راننده شیطان‌صفت به نام جواد 30 ساله را شناسایی کنند. در بررسی پرونده این متهم مشخص شد جواد تاکنون 9 بار به علت آدم‌ربایی، سرقت، اعمال خلاف عفت عمومی، مواد مخدر و آزار و اذیت کودکان دستگیر شده است.

با به‌دست آمدن سرنخ‌های اصلی پرونده، سرانجام متهم 10 خرداد ماه امسال شناسایی و دستگیر شد و در بازجویی‌ها به آزار و اذیت نوید اعتراف کرد.

با توجه به وجود چندین فیلم از متهم، سعید احمدبیگی، بازپرس شعبه هفتم دادسرای امور جنایی از نوجوانانی که توسط این متهم به شیوه خرابی خودروی آژانس ربوده و مورد آزار و اذیت قرار گرفته‌اند، خواست برای طرح شکایت به اداره 16 پلیس آگاهی تهران در خیابان وحدت اسلامی مراجعه کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها