مالک باشگاه سیاه ‌جامگان:

اهل بمب ترکاندن نیستم!

مالک باشگاه سیاه ‌جامگان تأکید کرد که این باشگاه در فصل نقل‌وانتقالات اهل بمب ترکاندن نیست.
کد خبر: ۸۱۵۴۳۵
اهل بمب ترکاندن نیستم!

محمدرضا عباسی در مورد آخرین شرایط تیم فوتبال سیاه‌جامگان گفت: بعد از اردوی 10 روزه تهران، چند روزی است که بازیکنان به اردوی سرعین رفته‌اند، اردویی که تا 23 تیر هم ادامه خواهد داشت. بعد از اردوی سرعین تیم دوباره به تهران می‌آید تا مرحله نهایی آماده‌سازی خود را پشت سر بگذارد. فکر می‌کنم اوایل مرداد با تیمی تکمیل و آماده به مشهد برمی‌گردیم.

وی در خصوص فعالیت سیاه‌جامگان در فصل نقل‌وانتقالات هم اظهار کرد: مسلماً‌ هر تیمی برای تکمیل شدن به دنبال جذب بازیکنان موردنیازش است، ما هم با چند بازیکن مطرح مانند رضا حقیقی و سرگئی پاشنکو مذاکره کرده‌ایم تا در صورت توافق با آنها قرارداد امضا کنیم.

مالک باشگاه سیاه‌جامگان مشهد در پاسخ به این سؤال که سقف پرداختی این باشگاه به بازیکنانش چقدر است، خاطرنشان کرد: این سرمربی تیم است که تصمیم می‌گیرد به چه بازیکنی، چه مقدار پول بدهیم البته باید تأکید کنم که ما پول میلیاردی نداریم که به بازیکنی بدهیم، چون باشگاه خصوصی است و تمام هزینه‌های آن را خودمان تأمین می‌کنیم.

عباسی افزود: اگر روزی پول میلیاردی هم داشته باشیم قرارداد میلیاردی و نجومی با هیچ بازیکنی نمی‌بندیم. اصلاً بروید از بازیکنانی که قرارداد میلیاردی می‌بندند بپرسید که نصف این قرارداد را هم می‌گیرند یا خیر. ما در باشگاه سیا‌ه‌جامگان طوری قرارداد می‌بندیم که بتوانیم آن را پرداخت کنیم.

وی درباره اینکه آیا او هم مانند اکثر مدیران فوتبال ایران در فصل نقل‌وانتقالات اهل بمب ترکاندن است یا خیر، گفت: هدف بزرگ ما این است که بتوانیم در پایان فصل لیگ برتری باقی بمانیم به خاطر این اهل بمب ترکاندن نیستیم و فقط دنبال این هستیم که بتوانیم حرکت خود را با همین شیب ملایمی که از لیگ دو شروع کردیم در لیگ برتر هم ادامه بدهیم.

مالک باشگاه سیاه‌جامگان در واکنش به حضور رضا مهاجری در رأس کادر فنی تیم فوتبال پدیده مشهد اظهار داشت: فکر می‌کنم مدیران پدیده با انتخاب مهاجری نشان دادند که برای تیم‌شان برنامه دارند. کارنامه مهاجری در سیاه‌جامگان مشخص است و همه می‌دانند که او مربی کاربلدی است.

عباسی افزود: با رفتن مهاجری به پدیده امسال شاهد دربی خوبی در مشهد خواهیم بود. البته الان بیشتر از رقابت با پدیده رفاقت داریم. مسلماً رقابت سالم پدیده و سیاه‌جامگان می‌تواند به پیشرفت فوتبال مشهد کمک کند.(تسنیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها