در برنامه تیتر امشب مطرح شد:

جریان های تکفیری مولود رژیم صهیونیستی

جریان های تروریستی تکفیری ساخته دست رژیم صهیونیستی است تا با ناامن کردن کشور های منطقه و منحرف کردن اذهان از مسئله فلسطین، اهداف این رژیم تامین شود .
کد خبر: ۸۱۵۴۱۰
جریان های تکفیری مولود رژیم صهیونیستی

غضنفر رکن آبادی کارشناس مسائل خاورمیانه در گفتگوی تیتر امشب با بیان این مطلب گفت : شکل دادن جریان های تکفیری و حمایت مالی و تسلیحاتی از آنها ، سیاستی است که رژیم صهیونیستی از سال 2011 تاکنون در پیش گرفته است .

رکن آبادی با تاکید بر اینکه مسئله فلسطین از 40 سال پیش تاکنون به شدت تغییر کرده است اظهار داشت : بر خلاف این اقدامات و سیاست های شوم رژیم صهیونیستی ، مقاومت روند رو به رشدی داشته است و امروز حزب الله لبنان نه تنها توان مقاومت دارد بلکه توانایی انتقام و پاسخگویی را نیز دارد.


در ادامه این گفتگو حسین شیخ الاسلام کارشناس امور بین الملل ، حمایت از مردم فلسطین را موضوعی دانست که ریشه در قرآن و مکتب اسلامی دارد و تصریح کرد: حمایت از مظلوم ، رانده شدگان و پشتیبانی از مستضعفان همگی از آیات قرآن است و بر اساس آیه نخست سوره اسرا که شان ویژه بیت المقدس را نشان می دهد ، هیچ مسلمانی نباید اجازه دهد قبله نخست مسلمانان دست رژیم صهیونیستی باشد .

شیخ الاسلام همچنین با تاکید بر اینکه دفاع از حق مردم مظلوم فلسطین از آرمان های اصلی انقلاب اسلامی بوده است افزود : فردای پیروزی انقلاب اسلامی ، مردم انقلابی به صورت خودجوش سفارت اسرائیل را تسخیر کردند و در سفر یاسر عرفات به تهران ، از او خواسته شد پرچم سازمان آزادیبخش فلسطین را در این سفارت نصب کند .

این کارشناس امور بین الملل ادامه داد : در سال 1980 رژیم صهیونیستی به اندازه ای قوی بود که در صبرا و شتیلا قتل عام وحشیانه ای به راه انداخت اما امروز حزب الله لبنان به حدی قدرت دارد که به این رژیم هشدار می دهد که اگر با نیروهای مقاومت درگیر جنگ شود ، این رژیم در امان نخواهد بود . (شبکه خبر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها