محسن تنابنده، بازیگر نقش نقی و سرپرست گروه نویسندگان سریال پایتخت گفت: مردم از سریال پایتخت توقع بالایی دارند که حق آنهاست و این کار ما را سخت‌تر می‌کند. مطمئنا اگر حمایت مردم نبود، پایتخت هم ادامه پیدا نمی‌کرد.
کد خبر: ۸۱۵۰۲۴
اگر مردم نبودند پایتخت ادامه پیدا نمی‌کرد

به گزارش روابط‌عمومی مرکز امور نمایشی سیما، محسن تنابنده معتقد است: مخاطب که کار را از تلویزیون می‌بیند، توقع دارد با اثری با کیفیت روبه‌رو شود. او مسئولیتی در قبال محدودیت‌ها و فشار کار ما ندارد و ما مسئولیم در هر شرایط به خواسته و نیاز مخاطب پاسخ شایسته بدهیم. به همین دلیل هدف ما جلب نظر مردم است، نه منتقدان.

تنابنده با گلایه از برخی منتقدان افزود: ساخت یک مجموعه تلویزیونی که بتواند به سلایق متنوع و مختلف مخاطب پاسخ دهد کار دشواری است و سریال پایتخت همین که به سری چهارم خود رسیده یعنی تا حد زیادی در این زمینه موفق بوده و نتایج نظرسنجی سازمان نیز موکد همین معناست. اما متاسفانه برخی منتقدان بدون شناخت از فرآیند سریال‌سازی و دشواری‌های آن و به رغم استقبال بالای مردم از پایتخت، آن را مورد بی‌مهری قرار می‌دهند.

قطعا پایتخت 4 واجد ضعف و کاستی‌هایی ‌است که متاثر از زمان محدود و فشردگی در تولید است و متاسفانه نبود یک برنامه‌ریزی دقیق و کمی فرصت در تولید مجموعه‌های نمایشی موجب شتابزدگی و افت کیفیت می‌شود که این معضل دامنگیر بسیاری از مجموعه‌های تلویزیونی بوده که باید راه‌حلی جدی برای آن پیدا کرد.

سریال پایتخت همچنان ظرفیت دراماتیک برای ادامه را دارد و در صورت تمایل مردم و حمایت سازمان می‌توان به تولید پایتخت 5 نیز امیدوار بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
نرم افزار موبایل
-
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
۰
۰
مجید هستم...امیدوارم مسئولین محترم با جناب تنابنده هم نظر باشند و جواب استقبال بی نظیر مردم به سریال پر بیننده ی پایتخت را بدهند
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۱
۰
۰
تمایل مردم ؟؟؟ برو پدر بیامرز... مردم خیلی خواستها دارند. انتظار دارند شب كه اوقات فراغت و استراحتشون هست از بین این همه شبكه عریض و طویل حداقل یك شبكه فیلم یا سریال عامه پسند داشته باشه..سریالی كه حرفی واسه گفتن داشته باشه.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها