اعلام اسامی داوران جشنواره قلم زرین

در آستانه معرفی برگزیدگان سیزدهمین جشنواره قلم زرین، اسامی هیأت داوران این جشنواره اعلام شد.
کد خبر: ۸۱۴۱۵۸

کامران پارسی‌نژاد دبیر سیزدهمین جایزه قلم زرین، اسامی داوران و سرگروه‌های پنج بخش این جایزه، یعنی نقد و پژوهش ادبی، شعر بزرگسال، شعر کودک و جوان، داستان بزرگسال و داستان کودک و نوجوان را اعلام کرد.

به گفته پارسی‌نژاد، امسال در بخش نقد و پژوهش ادبی دکتر انسیه خزئلی، دکتر ابراهیم خدایار و دکتر محمود بشیری به داوری پرداختند و در بخش شعر بزرگسال نیز علی‌محمد مودب، کامران شرفشاهی و عباس براتی‌پور داور این جشنواره بودند. داوران بخش شعر کودک و نوجوان شامل افسانه شعبان‌نژاد، مهری ماهوتی و حمید هنرجو بودند و داوران بخش داستان بزرگسال را نیز محمدعلی گودینی، مریم مقانی و سهیلا عبدالحسینی تشکیل دادند. امسال همچنین داوری بخش داستان کودک و نوجوان نیز به عهده محسن پرویز، یوسف قوجق و مریم شریف‌رضویان بوده است.

دبیر سیزدهمین بخش جایزه قلم زرین، دکتر محمود بشیری را سرگروه بخش نقد و پژوهش ادبی، عباس براتی‌پور را سرگروه بخش شعر بزرگسال، حمید هنرجو را سرگروه بخش شعر کودک و نوجوان، سهیلا عبدالحسینی را سرگروه بخش داستان بزرگسال و دکتر محسن پرویز را به‌عنوان سرگروه داوران بخش داستان کودک و نوجوان اعلام کرد.

در مراسم اختتامیه جایزه قلم زرین که امروز در تالار مهر حوزه هنری برگزار می‌شود، از فرج‌الله سلحشور کارگردان سینما و تلویزیون قدردانی می‌شود. این مراسم از ساعت ۱۸ تا ۲۰ برگزار خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها