جام جم ورزشی: حسین هدایتی که بعد از رد اهلیتش در ماجرای واگذاری پرسپولیس قرار شده بود دیگر کاری به امورات این تیم نداشته باشد ، بار دیگر گفت می خواهد پولی به قرمزها بدهد.
کد خبر: ۸۱۴۰۲۳
دوباره هدایتی آفتابی شد!

حسین هدایتی در اینستاگرامش نوشته است:«من به زبان عربی با ضرغام صحبت کردم و از او خواستم اگر پرسپولیس او را می‌خواهد و اختلاف مالی دارد، مبلغ مورد اختلافش را توسط مدیر برنامه‌اش می‌تواند از من بگیرد و به دعوت این هواداران لبیک گوید و به پرسپولیس آید. »
این گفته های مردی است که بعد از رد اهلیتش برای مالکیت پرسپولیس گفته بود دیگر کاری با این تیم ندارد. او که سال قبل با فاکتور کردن هزینه هایش برای پرسپولیس و انتشار آنها ، باعث دلخوری مسئولان وزارت شد. هزینه هایی که بخش عمده آن را اهدای سکه به بازیکنان تیمی که کم برده بود ، تشکیل می داد!
این بار او دوباره با ضرغام و احتمالا چند صد میلیون تومان می خواهد نامش را سر زبان ها نگه دارد. او که در سالن والیبال ، وزیر ورزش درباره اش به یک هوادار نکات تندی را گفت. آیا این بار مدیران پرسپولیس زیر بار این ورود می روند یا به جای ضرغام گرانقیمت با گردانی می سازند که پولش به توان شان می خورد؟ (خبرآنلاین)


newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها