مرد جوان که تحت تاثیر سریال‌های ماهواره‌ای، خواهرزنش را فریب داده و مجبور به فرار از خانه کرده بود، دستگیر شد.
کد خبر: ۸۱۲۴۶۵

به گزارش جام‌جم، چندی قبل زن میانسالی با مراجعه به پلیس از گم شدن دختر 20 ساله‌اش به نام سحر خبر داد. این زن در شکایتش گفت: دو روز است سحر از خانه خارج شده و بازنگشته است. همه جا را به‌دنبال او گشتیم اما اثری از او نبود تا این‌که بعد از چند روز فهمیدیم فرار کرده و در خانه‌ای مخفیانه زندگی می‌کند.

با شکایت این زن، ماموران موفق شدند مخفیگاه دختر جوان را در یکی از مناطق مرکزی تهران شناسایی و او را دستگیر کنند. دختر جوان با انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی‌ها درباره نحوه فرارش گفت: از سه ماه قبل با حرف‌های دامادمان به او علاقه‌مند شدم. کم‌کم حرف‌های او مرا خام کرد و باعث شد به وی اعتماد کنم. فیلم‌های ماهواره‌ای نیز که در آن روابط آزاد را نشان می‌داد، روی من تاثیر گذاشت و فکر می‌کردم می‌توانم همانند یکی از سریال‌های ماهواره‌ای من هم با دامادمان دوست باشم.

وی ادامه داد: او همیشه به من ابراز علاقه می‌کرد تا این‌که حدود ده روز قبل با پیشنهاد این‌که زندگی خوبی برایم می‌سازد، مرا فریب داد.

در ادامه، تحقیق از داماد خانواده آغاز شد که او با قبول فریب دختر جوان گفت: بعد از این‌که با همسرم ازدواج کردم، چندسالی در کنار او زندگی خوبی داشتم، اما نمی‌دانم چرا به سحر علاقه‌مند شدم. می‌دانستم نمی‌توانم با او باشم، اما تحت تاثیر سریال‌های ماهواره‌ای قبح این قضیه برایم شکست و به او پیشنهاد دادم.

با اعترافات دختر و داماد جوان و ارسال پرونده به دادسرای امور جنایی، بازپرس پرونده دستور رسیدگی به این پرونده را صادر کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها