در این فیلم جالب حیات وحش بیننده شاهد تغییر نقش شکار و شکارچی خواهد بود. این بار شکار تصمیم به کشتن شکارچی می گیرد.
کد خبر: ۸۰۹۶۶۹
نبرد گاومیش و گرگ + فیلم

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ویلد لایف، دو گرگ بزرگ گله ای از گاومیش ها ( بوفالوهای آمریکای شمالی) را تعقیب می کنند. دو شکارچی موفق می شوند در میان برف انبوه گاومیشی را که در پشت گله حرکت می کند، از بقیه جدا کنند.

گاومیش جوان است و دو گرگ بزرگ و بالغ. گرگ ها با دندان های تیز و آرواره های قوی خود پاهای گاومیش را گاز می گیرند تا او را از حرکت بازدارند. پشم گرگ ها به خون گاومیش آغشته شده است.

با این حال، گاومیش بزرگتر از آن است که گرگ ها بتوانند به آسانی او را از پای درآورند. یکی از گرگ ها خسته شده اما دیگری دست بردار نیست.

گاومیش از فرصت کوتاهی استفاده کرده و با شاخ ها و سر قدرتمندش ضربه ای به گرگ می زند. گاومیش به زور سر و گردنش گرگ را نگه داشته تا دوباره فرصت ضربه زدن به او را داشته باشد. گاومیش باز هم به گرگ ضربه زده و او را زیر سم هایش لگد مال می کند.

گرگ هم به نوبه خود قوی است و به رغم حملات گاومیش او هم عقب نمی کشد. بدن گرگ از خون پوشیده شده است اما حتی زمانی که زیر سم های گاومیش قرار دارد ، تلاش می کند تا شکم حیوان را گاز بگیرد.

هر دو حیوان جنگ کنان به داخل جنگل می روند و از دید دوربین پنهان می شوند. مشخص نیست که پیروز این نبرد برای بقا گرگ خواهد بود یا گاومیش.

فیلم را با هم ببینیم. بهرام افتخاری / جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها