یک عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در باره ماجرای اسیدپاشی های اصفهان گفت: فردی که در اصفهان اسیدپاشی می کرد، باتوجه به اقدامات کنترلی که در شهر حاکم شد، مثل آب شد و رفت زیر زمین، بنابراین ناجا نتوانست او را پیدا کند.
کد خبر: ۸۰۶۶۵۶
سرنوشت اسید پاش اصفهان چه شد؟

عوض حیدرپور نماینده مردم شهرضا در مجلس که به نمایندگی از کمیسیون امنیت ملی مجلس مامور تحقیق و تفحص از ماجرای اسیدپاشی های اصفهان است، به سایت «انتخاب» گفت: اگر اسیدپاش به فعالیت خود ادامه می داد، قطعا با سرنخ هایی که از او داشتند به راحتی دستگیر می شد.

حیدرپور با بیان اینکه از فرار اسیدپاش از ایران اطلاعی ندارم گفت: چون اسیدپاش هیچ تحرکی از خود پس از آن ماجراها نشان داد، دستگیری او اتفاق نیافتاد.

وی تصریح کرد: به دلیل اقدامات ناجا و مبادی اطلاعاتی به منظور یافتن اسیدپاش، او فعالیت خود را متوقف کرد، بنابراین طبیعی است که به فعالیت خود ادامه ندهد.

سوالات امتحانی داعشی ها !

داعش پس از سیطره بر شهر فلوجه عراق تلاش می کند افکار خود را به ساکنین این شهر تحمیل کند.

به گزارش العالم سیطره داعش بر شهر فلوجه استان الانبار عراق نَه تنها ارتش این کشور را به دردسر انداخته است، بلکه مشکلاتی را برای بخش های دیگر خصوصاً بخش آموزشی ایجاد کرده است.

داعش اخیراً اعلام کرده است که خودش امتحانات دبیرستان های فلوجه را برگزار خواهد کرد.

این گروه تروریستی علامت ویژه خود را بالای برگه های امتحانی چاپ کرده است.

داعش در فلوجه دادگاه هایی را نیز برای محاکمه متخلفان و اعدام آنها در میادین عمومی ایجاد کرده است و مجازات متخلفان شامل سنگسار ، شلاق و غیره می شود.

درخواست انتخاباتی حداد عادل از روحانیون

نماینده اصولگرای مجلس از روحانیون خواست تا کاری کنند که مجلس دهم مانند مجلس ششم نشود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، غلامعلی حداد عادل، نماینده مردم تهران در مجلس در همایش تجلیل از روحانیون بازنشسته نیروهای مسلح با تاکید بر این نکته که فعالیت ما باید روز به روز بیشتر شود زیرا فعالیت دشمن هم روز به روز بیشتر می شود خاطرنشان کرد: امروز وظیفه ما بسیار سنگین است زیرا هر چه به دوام عمر و قدرت این نظام افزوده می شود دشمن علیه آن بیشتر می‌شود و برنامه‌ریزی ها هم گسترش می یابد که ما باید در مقابل مجهزتر و مصمم تر باشیم.

نماینده اصولگرای مجلس در ادامه با اشاره به اینکه دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی پیش روست گفت: انتخابات راهی است که دشمن می‌خواهد از آن طریق وارد شود و وحدت ما را دچار تحریم کند و قطعاً دشمن برای این انتخابات هم بی‌برنامه نیست.

وی تاکید کرد: ما باید کاری را که مجلس آینده مانند مجلس اسبق طوری نباشد که مسلمان نشنود و کافر نبیند.

نباید «بگم بگم» به «تقصیر قبلی‌ها بود» تبدیل شود

شهردار تهران با انتقاد از برخی رویکردهای کنونی دولت یازدهم گفته است: از امام یاد گرفتیم دستمان روی زانوی خودمان بگذاریم و بلند شویم. درست است که تحریم‌ها اقتصادمان را تحت فشار قرار داده ولی این فقط به خاطر تحریم‌ها نیست. بی‌برنامگی و ضعف مدیریت در این دولت و دولت پیشین از تحریم‌ها هم مؤثرتر است.آمریکا نباید احساس کند که ما وابسته به تصمیم و اراده او هستیم. انقلاب و جنگ ثابت کرده که ما وابسته به هیچ‌کس نیستیم.

به گزارش جهان، محمد باقر قالیباف در این دیدار با اشاره به گسترش سیاست زدگی در کشور اظهار داشته است: بعضی دلشان می‌خواهد همه‌چیز را دوقطبی کنند. باور کنیم مسائل اصلی کشور دوقطبی نیست. آن‌چنان‌که در زمان انتخابات مسائل کلان نظام را دوقطبی کردند و کاش نمی‌کردند. نباید دوران «بگم بگم» به دوران «تقصیر قبلی‌ها بود» تبدیل شود.

ما باید تاریخ را آیینه عبرت خود کنیم. تاریخی که به ما می‌گوید گره زدن همهٔ امورات کشور به راضی کردن بیگانگان نتیجه‌ای جز سرنگونی دولت ملی دکتر مصدق نداشت. اگر اقتصاد مبتنی بر توان داخلی در دولت دکتر مصدق عملیاتی شده بود و نگاه به خارج از مرزها در کشور حاکم نمی‌شد، ریزش نیروهای اجتماعی به آن حد نمی‌رسید که کودتای انگلیسی علیه دولت ملی موفق شود.

شهردار تهران در ادامه اظهار داشته است: تردیدی در این نیست که قدرت دفاعی و اقتصادی کشور امکان چانه‌زنی و دستیابی به توافقی باعزت را افزایش می‌دهد؛ و امروز تأسف‌انگیز است که دولت با دست خود، خود را در میز مذاکرات خلع سلاح کرده است.

پیش‌گویی بنی‌صدر از آینده خود

حجت الاسلام جواد اژه ای از اعضای شاخص حزب جمهوری اسلامی با اشاره به پیش‌گویی بنی‌صدر از آینده خود اظهار کرد:یکی از دوستان ما بنی صدر را در تابستان سال 1357 دیده بود و از او درباره روند سیاسی کشور و آینده مبارزات پرسیده بود که بنی صدر با قاطعیت جواب داده بود که من اولین رئیس جمهور ایران خواهم بود

به گزارش خبرگزاری فارس، در مصاحبه ای که در آذر ماه 1392 در دفتر کار او در دانشگاه تهران انجام شد گفت:یکی از دوستان ما بنی صدر را در تابستان سال 1357 دیده بود و از او درباره روند سیاسی کشور و آینده مبارزات پرسیده بود که بنی صدر با قاطعیت جواب داده بود که من اولین رئیس جمهور ایران خواهم بود و فقط هم سمت ریاست جمهوری را می خواهم! این دوستان تعجب کرده بودند که این حرف ها یعنی چه و مردم در خیابان ها دارند خون می دهند و با رژیم شاه مبارزه می کنند بعد شما اینطور از سهم خواهی صحبت می کنید؟این که من عرض می کنم مربوط به قبل از وقایع حتی 17 شهریور 1357 است و نشان می دهد که بنی صدر ماه ها قبل از پیروزی انقلاب اسلامی تصمیم داشته است به ریاست جمهوری برسد و برنامه ریزی مفصلی هم انجام داده بود.

با توجه به ارتباطاتی هم که داشت و از نظام سیاسی فرانسه الگو برداری کرده بود تا در انتخابات ریاست جمهوری موفق باشد توانست سرانجام انتخابات را به نفع خود تمام کند و حزب در اینجا به ظاهر نتوانست موفق ظاهر شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها