در این فیلم تماشایی و نادر حیات وحش بیننده شاهد نبرد میان یک جگوار و یک مورچه خوار غول پیکر خواهد بود.
کد خبر: ۷۲۹۲۱۹
جنگ جگوار با مورچه خوار غول پیکر + فیلم

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از لایولیک، جگوار یا پلنگ آمریکای جنوبی یک شکارچی قدرتمند است که در راس هرم غذایی حیات وحش جنگل های آمازون و آمریکای جنوبی قرار دارد. قدرت جگوار در شکار به اندازه ای است که می تواند تمساح ها و مارهای غول پیکر آناکوندا را از پای درآورده و طعمه خود کند.

مورچه خوار غول پیکربه رغم جثه بزرگ فقط از مورچه ها و موریانه ها تغذیه می کند. این حیوان فاقد دندان بوده و با پوزه باریک و زبان چسبنده و درازش فقط قادر به شکار این حشرات است.

اما مورچه خوار دارای پنجه هایی سخت ، برنده و بلند است که به لطف آنها قادر به شکافتن زمین های سختی است که مورچه یا موریانه ها در آن لانه کرده اند. در عین حال ، ضربه دم بلند و قوی حیوان که نقش تعادل را در برابر سر و پوزه درازش دارد می تواند دردناک باشد.

جگوار در میان علف های نزدیک به رودخانه ای در آمازون کمین کرده است. هنگامی که مورچه خوار غول پیکر از نزدیک این گربه سان قدرتمند عبور می کند، جگوار به پشت حیوان می پرد. مورچه خوار برخلاف اسمش طعمه آسانی برای جگوار نیست.

او قادر است به خوبی از خود دفاع کند. شکار و شکارچی چندین بار با هم درگیر می شوند. جگوار به رغم قدرت مهیب آرواره هایش قادر به کشتن مورچه خوار نیست ، در حالی که با همین آرواره ها به راحتی لاک سخت لاک پشت ها را خرد می کند.

مورچه خوار چندین ضربه پنجه به جگوار می زند اما پنجه های قدرتمند گربه سان بزرگ قادر به نفوذ در میان موهای انبوهی که بدن مورچه خوار را می پوشانند ، نیست. جگوار در ضمن چند بار ضربات سنگین دم مورچه خوار را تجربه می کند.

شکارچی بزرگ جنگل های آمازون در نهایت از خیر این شکار دشوار گذشته و به دنبال طعمه ای آسان تر می رود. مورچه خوار نیز به سوی رودخانه رفته تا با غوطه خوردن در آب بدنش را خنک کند.

این فیلم نادر حیات وحش را با هم ببینیم. بهرام افتخاری / جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها