چگونه با شرکت در امور خیر به کم کردن رنج همنوعانمان کمک کنیم؟

دیگرخواهی ، مقدمه خیرخواهی جهانی

سرپرست سازمان اوقاف و امور خیریه در نامه‌ای به رئیس سازمان صدا و سیما، از تلاش این رسانه برای بازتاب وسیع مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در تهران قدردانی کرد.
کد خبر: ۸۰۵۰۱۰
سازمان اوقاف و امور خیریه از سرافراز قدردانی کرد

به گزارش جام‌جم سیما، حجت الاسلام و المسلمین علی‌محمدی در نامه‌ای به محمد سرافراز از پوشش وسیع تلویزیونی و رادیویی مسابقات سی‌ودومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم قدردانی کرد.

وی در این نامه از این مسابقات به عنوان بزرگ‌ترین رویداد تبلیغی و ترویجی قرآن در جهان اسلام هم‌زمان با عید سعید بعثت پیامبر گرامی اسلام (ص) نام برده و تلاش‌های سازمان صدا و سیما را برای پوشش تصویری رادیویی و تبلیغ این رویداد بزرگ قرآنی، ارج نهاده است.

رسانه ملی در طول برگزاری این مسابقات علاوه بر پخش مستقیم مراسم افتتاحیه و اختتامیه، گزارش های متعددی از این رویداد بزرگ را در شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی پخش کرد. ضمن آن که رادیو قرآن و شبکه تلویزیونی قرآن هر روز بیش از 5 ساعت از زمان خود را به پخش مستقیم این مسابقات اختصاص دادند.

علاوه بر این، برنامه‌های زنده رادیویی و تلویزیونی در طول مدت برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن، با دعوت از کارشناسان و قاریان داخلی و خارجی، به بازتاب اتفاقات روزانه مسابقات پرداختند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها