برنامه سینمایی «هفت» احتمالا در آینده نزدیک با یک رقیب جدی در تلویزیون مواجه خواهد شد. تنی چند از تهیه‌کنندگان سینما در جلسه‌ای با رئیس صداوسیما پیشنهاد تهیه برنامه‌ جدیدی را داده‌اند که به جای ارتباط با سیاست‌های سازمان سینمایی، با مردم ارتباط داشته باشد.
کد خبر: ۸۰۳۹۶۴
رقیب برنامه «هفت» در راه است؟

تهیه‌کنندگان سینما، توجیهات قابل اعتنایی برای تولید یک برنامه جدید سینمایی در تلویزیون دارند آن هم در حالی که برنامه «هفت» هر جمعه با اجرای محمود گبرلو روی آنتن می‌رود.
ظاهراً در جلسه‌ای که میان تهیه‌کنندگان سینما و محمد سرفراز برگزار شده است یکی از حاضران، پیشنهاد تولید برنامه‌ای توسط اهالی سینما را با نظارت صداوسیما ارائه داده که این طرح مورد استقبال قرار گرفته است.
به گفته علیرضا رئیسیان که در این جلسه حضور داشته است این برنامه با هدف ارتباط با مردم ساخته خواهد شد نه ارتباط با سیاست‌های سازمان سینمایی. این عبارات را می‌توان به منزله نقد تهیه‌کنندگان بر رویه برنامه «هفت» دانست؛ با این وجود برخی ممکن است عقیده داشته باشند که با وجود سینمایی که مخاطب ندارد چرا باید در کنار برنامه «هفت» شاهد ساخته شدن یک برنامه جدید باشیم، اما این احتمال نیز مطرح است که تولید یک برنامه سینمایی تعاملی با هدف ارتباط با مردم و پخش آن در ساعتی مناسب بتواند حتی تأثیر خوب و مثبتی در جلب توجه مردم به سینما داشته باشد. ( الناز خمامی‌زاده/ روزنامه جوان)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها