پرونده زوج جنایتکار که به اتهام قتل پسر جوان به قصاص و 15 سال زندان محکوم شده بودند، با قبول درخواست اعاده دادرسی دوباره به جریان افتاد.
کد خبر: ۸۰۳۴۴۵
قتل پسر جوان با ادعای مهدورالدمی

به گزارش جام‌جم، این زوج مدعی هستند، با تصور مهدورالدمی پسر جوان او را به قتل رسانده‌اند.

متهمان که مریم و علیرضا نام دارند تیرماه سال 91 با طراحی نقشه‌ای مقتول را که احمد نام ‌دارد به خانه کشاندند و او را به قتل رساندند.

علیرضا در اعترافاتش گفت: وقتی با مریم ازدواج کردم نمی‌دانستم احمد در زندگی او بود. از رابطه‌ای که بعد از ازدواج ما داشتند هم خبر نداشتم تا این که متوجه این ارتباط و مزاحمت‌های مقتول شدم. احمد تهدید کرد اگر مریم را طلاق ندهی همه عکس و فیلم‌هایی را که دارم پخش می‌کنم. به زنم گفتم احمد را به خانه بکش و فیلم‌ها را از او بگیر. روز حادثه من در اتاق خواب مخفی شده ‌بودم. احمد به خانه‌مان آمد و دو ضربه چاقو به شکمش زدم. مریم هم به او ضربه زد چون خیلی از دستش عصبانی بود، مرتب به سر و بدن او می‌کوبید و کتکش می‌زد. جسد را مثله کردم و در کیسه‌های زباله گذاشتم، بعد با وانت دوستم آن را به جاده شهریار منتقل کردم و به آتش کشیدم.

مریم هم ادعاهای همسرش را تائید کرد و گفت: احمد تهدید می‌کرد اگر با او ارتباط نداشته باشم فیلم و عکس‌هایی که از من دارد را پخش می‌کند.آذر سال 92 متهمان در شعبه 113 دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه قرار گرفتند که در این جلسه هم با قبول اتهام خود، ادعاهای قبلی را تکرار کردند.

قضات نیز با توجه به درخواست اولیای دم، علیرضا را به قصاص محکوم کرده و مریم نیز به 15 سال حبس محکوم شد.حکم مجازات نیز در دیوان عالی کشور تائید شد.

در ادامه متهمان با درخواست اعاده دادرسی، مدعی شدند با اعتقاد به مهدورالدمی مقتول او را به قتل رسانده‌اند.

قضات دیوان عالی کشور هم با قبول این درخواست پرونده را برای رسیدگی دوباره به شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران فرستادند.

صبح دیروز متهمان به ریاست قاضی نورالله عزیزمحمدی، پای میز محاکمه قرار گرفتند.در ابتدای این جلسه مادر مقتول برای قاتل فرزندش تقاضای قصاص کرد.

در ادامه علیرضا در دفاع از خود گفت: من وقتی متوجه ماجرا شدم، ابتدا به موضوع اهمیت ندادم اما مزاحمت‌های احمد همچنان ادامه داشت تا این که شب حادثه به بهانه تحویل دادن فیلم به خانه ما آمد. او قصد تعرض به همسرم را داشت که من با اعتقاد مهدورالدمی او را کشتم. مقتول به مزاحمت‌هایش پایان نمی‌داد و به نظر من باید کشته می‌شد.

مریم هم در دفاع از خود گفت: احمد به بهانه منتشر نکردن فیلم، مرا مورد آزار و اذیت قرار داد. شب حادثه هم قصد آزار مرا داشت که ناکام ماند.

پس از آخرین دفاعیات متهمان، قضات دادگاه برای تصمیم‌گیری درباره ادعای متهمان وارد شور شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها