حالا پس از گذشت چندین روز از انتشار تصاویر گنگ و نصف و نیمه، پژو راضی به انتشار تصاویری تمام رخ و اطلاعاتی فنی از سوپر اسپرت آینده خود شد.
در واقع اگر این طرح از سوی پژو تایید و در چرخه تولیدش قرار گیرد، میتواند رقیبی جدی برای نام داران عرصه اتومبیل های سوپراسپرت همچون فراری و لامبورگینی به حساب آید که بر روی کاغذ و هم در بازی ویدیویی گرن توریسمو 6 این نظریه را به اثبات رسانده است. البته بی دلیل چنین حرفی را نمیزنیم، چون پژو رسما اعلام کرده است که به صورت پیش فرض برای این اتومبیل یک پیشرانه 3.2 لیتری V شکل شش سیلندر را در نظر گرفته که همچون دیگر سوپر اسپرتهای نام دار در پشت سر راننده قرار میگیرد و در حداکثر کارآیی خود هم 875 اسب بخار قدرت را تحویل خطوط انتقال میدهد، ولی چیزی که اینجا جالب بوده و به همین سادگیها نمیتوان از کنار آن عبور کرد، وزن 875 کیلوگرمی اتومبیل است که نسبتی 1:1 بین قدرت و وزن آن ایجاد کرده و همین هم باعث شتاب صفر تا صد حیرت انگیز 1.73 ثانیهای برای این اتومبیل شده است!(خودروبانک)
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
علاءالدین بروجردی نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با جام جم آنلاین:
ابوالفضل ظهره وند نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با جام جم آنلاین:
گفتوگوی روزنامه «جامجم» با سجاد سالاروند، نخستین کوهنورد ایرانی دارای معلولیت در مسیر صعود به هفت قله بلند دنیا