سعید مرتضوی :

از اتهام معاونت در قتل تبرئه شدم

مرتضوی گفت: آقای روح‌الامینی تاکنون ۵ بار به دلیل معاونت در قتل از من شکایت کرده و هر ۵ بار یا تبرئه شدم و یا منع پیگرد برایم صادر شده است.
کد خبر: ۷۹۵۲۷۴
از اتهام معاونت در قتل تبرئه شدم

سعید مرتضوی پس از خروج از دادگاه با حضور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جلسه امروز ادامه دفاعیات در بحث تأمین اجتماعی و موضوعی بود که عنوان کردند ابلاغ صادره از سوی وزیر رفاه، کار و تعاون اجتماعی با عنوان سرپرستی غیرقابل قبول است.

وی افزود: توجیه‌شان این است که چون من مدرکم حقوق است نمی‌توانستم ابلاغ سرپرستی صادر کنم و حقوقی که من طی این مدت گرفته‌ام تحصیل مال نامشروع است.

مرتضوی با تأکید بر اینکه امروز وکیل سازمان تأمین اجتماعی توضیحات خود را ارائه کرد گفت: ایشان گفتند که ابلاغ سرپرستی من خلاف قانون بوده و به شکایت قبلی خود اصرار دارم.

وی با تأکید بر اینکه مجتبی نظری، وکیل تأمین اجتماعی در مصاحبه با رسانه‌ها همین مسئله را عنوان کرده است، افزود: من هم به استناد ماده 14 اساسنامه تأمین اجتماعی توضیح کامل دادم که ابلاغ سرپرستی نیاز به شرایط مدیر عاملی ندارد.

مدیرعامل سابق تأمین اجتماعی ادامه داد: دادگاه لازم دانسته تا مواردی را از تأمین اجتماعی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استعلام کند.

مرتضوی همچنین در خصوص پرونده کهریزک گفت: در این پرونده هم با شکایت آقایان روح‌الامینی و کامرانی و به دلیل معاونت بر تهیه گزارش خلاف واقع احضار شدند البته دیوان حکم را نفی کرده و آن را به شعبه هم‌عرض ارجاع داده است.

وی تأکید کرد: باید پرونده که در دادسرا مطرح است هم رسیدگی می‌شد و پس از همه پرونده‌ها با هم به دادگاه می‌آمد اما ما تابع قانون هستیم و هر بار احضارمان کنند به دادگاه آمده و از خود دفاع می‌کنیم.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها