جام جم ورزشی: برنامه نود این هفته از ساعت 22:37 دوشنبه شب از شبکه سوم سیما روی آنتن رفت و ساعت 2:02 بامداد سه شنبه به پایان رسید.
کد خبر: ۷۹۴۶۸۶
کفاشیان: مشکل مالیات کی روش امروز برطرف می شود

به گزارش جام جم ورزشی ، برنامه نود این هفته از ساعت 22:37 دوشنبه شب از شبکه سوم سیما روی آنتن رفت.

در ابتدای برنامه عادل فردوسی پور میلاد حضرت علی (ع) و روز پدر و همچنین روز معلم را تبریک گفت

سئوال مسابقه پیامکی این هفته به قهرمان چهاردهین دوره لیگ برتر فوتبال اختصاص یافته بود.


کامرانی فر کارشناس داوری این هفته برنامه نود بود. وی در پاسخ به این سوال که چرا در سن 42 سالگی و در حالی که می توانست تا 45 سالگی داوری کند کنار کشید گفت: مشکلات جسمانی و بیماری معده و روده ای که دارم باعث شد از داوری خداحافظی کنم و همین جا از مردم می خواهم برایم سلامتی ام دعا کنند.


خلاصه ای از دیدار تیم های تراکتورسازی - گسترش فولاد، استقلال خوزستان - سپاهان به همراه حواشی و مصاحبه های مربوط به این دیدارها پخش شد.

نتایج و نکات هفته بیست و هشتم به تصویر کشیده شد:


گزارش نود درجه پخش شد که طی آن اتفاقات اخیر فوتبال ایران با ادبیاتی طنز گونه ارائه شده بود.

گزارش تقویم نود پخش شد که طی آن به اتفاقات هفته دوم اردیبهشت ماه در سالهای گذشته اشاره شده بود. بهمن بهلولی پیشکسوت فوتبال ایران نیز در خصوص بخش های مختلف تقویم نود این هفته توضیحاتی ارائه می کرد. اولین گل مسی برای بارسلونا نیز در همین هفته(11 اردیبهشت 84) به ثمر رسیده بود. تولد دیوید بکهام نیر در همین هفته است.

از جمله بخش های تقویم این هفته سالگرد نایب قهرمانی استقلال در جام باشگاه های آسیا ، روز پدر و معلم، 10 اردیبهشت روز خلیج فارس ، سالگرد قهرمانی پاس تهران در لیگ سوم ، و تولد دیوید بکهام بود. جالب ترین بخش این تقویم تبریک 13 اردیبهشت روز جهانی خنده به علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال بود که با همین متد خنده خود به نایب رئیسی کنفدراسیون فوتبال آسیا هم رسید.

کفاشیان: مشکل مالیات کی روش امروز برطرف می شود/ در هر حال نایب رییس کنفدراسیون آسیا خواهم ماند

علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال کشورمان روی خط تلفنی برنامه آمد و در خصوص احراز پست نایب رییسی کنفدراسیون آسیا گفت: کسب این جایگاه حاصل تلاش تمامی دوستان و زحمتکشان فوتبال است و امیدوارم بتوانم در این جایگاه مفید باشم.

وی گفت: من به مدت 4 سال این پست را گرفته ام و اگر هم رییس فدراسیون ایران نباشم باز هم در کنفدراسیون آسیا خواهم بود.

کفاشیان درباره اینکه با حضور در سمت نایب رئیسی فدراسیون فوتبال آسیا بتواند در لیگ قهرمانان آسیا تغییرات ایجاد کند، اظهار داشت: در غرب آسیا هماهنگی‌هایی را انجام داده‌ایم و با صحبت‌هایی که کرده‌ایم امیدواریم تغییراتی در تقویم AFC به خصوص در منطقه غرب آسیا به وجود آوریم تا تیم‌های ایرانی بتوانند شرایط مناسبی داشته باشند.

وی در مورد مشکل مالیات کی روش سرمربی تیم ملی گفت: صحبت هایی با مسئولان مالیاتی کشور داشتیم و قرار شد امروز با مسئولان مالیاتی صحبتی داشته باشیم و مشکلات کی روش برطرف شود.

وی در ادامه صحبت هایش خاطرنشان کرد: کنفدراسیون آسیا 5 نایب رییس دارد که من یکی از آنها هستم.

کفاشیان درباره انتخاب افشین پیروانی به عنوان مدیر تیم ملی و اینکه ارتباط فدراسیون فوتبال با وزارت ورزش بهتر شده است، گفت: خوشبختانه با حضور آقای حسنی‌خو ما مشکل چندانی نداریم و حتی در رابطه با بحث مالیاتی کی‌روش ایشان خیلی کمک کردند و کی‌روش نگران این موضوع بود که خوشبختانه حل شده است و همچنین سربازی برخی از بازیکنان هم در حال حل شدن است تا بتوانیم نفرات مورد نیاز را با خیال راحت در اختیار تیم ملی قرار دهیم.

وی در خصوص اینکه گفته می شود اسفندماه از فدراسیون می رود گفت: چنین چیزی صحت ندارد و قراری در این خصوص نداریم.


کفاشیان همچنین در مورد زمان برگزاری مجمع فوق العاده گفت: این مسئله را در هیات مدیره مطرح می کنیم و تاریخ برگزاری مجمع را مشخص خواهیم کرد.

گزارشی از دیدار تیم های پدیده و نفت تهران به همراه مصاحبه های بازیکنان و مربیان و حواشی این دیدار پخش شد.

داوری دیدارهای پخش شده با کارشناسی کامرانی فر مورد بررسی قرار گرفت.

آنالیزی از تیم های حاضر در لیگ برتر ارائه شد که طی آن تقاط ضعف و قوت تیم ها و بازیکنان مورد بررسی قرار داده شده بود.

گزارشی از دیدار تیم های سایپا و راه آهن وحواشی و مصاحبه های مربیان و بازیکنان تیم ها پخش شد. طی این گزارش صحبت های مسئولان تیم ها از جمله خوش نظر سرپرست سایپا پخش شد که به شدت نسبت به داوری این دیدار معترض بود. همچنین صحنه هایی از عصبانیت مجید جلالی سرمربی سایپا پخش شد.

جلالی: در 10 بازی لیگ برتر از داوری ضربه خورده ایم

مجید جلالی سر مربی مستعفی تیم سایپا روی خط تلفنی برنامه آمد و گفت: نمیدانم چرا باید از 28 بازی در 10 بازی از اشتباهات داوری ضربه بخوریم. در بازی مقابل راه آهن صبرم تمام شد و سر و صدا کردم و از این بابت از عذرخواهی می کنم.

وی در مورد استعفای خود گفت: در نامه استعفای خود عنوان کرده ام که با توجه به قراردادم، این دو هفته باقی مانده نیز در خدمت باشگاه هستم و پس از آن دیگر در خدمت سایپا نخواهم بود.

جلالی در خصوص ارتباط استعفایش با حور دایی اظهار داشت: اصلا چنین مسئله ای نبوده است و علت استعفایم دایی نبوده است و باتوجه به شرایط و بواسطه تجربیاتی که دارم ترجیح دادم استعفا دهم.

رضایی: هیچ گونه صحبتی با دایی نداشته ام!

بیت اله رضایی مدیرعامل باشگاه سایپا روی خط تلفنی برنامه آمد و اظهار داشت: جا دارد از تلاش های بیشمار جلالی در فوتبال کشور و تیم سایپا تشکر کنم که برای فوتبال پایه زحمات زیادی کشیده اند.

اواسط فصل به باشگاه آمدم و با بودجه ای که قبلا بسته شده بود و بازیکنان جوانی که داشتیم جلالی برای تیم زحمات زیادی کشید، ما روی فرهنگ سازی تاکید زیادی داشته ام و خدا را شکر این مسائل را سرلوحه کاری خودمان قرار داده ایم.

وی در مورد اینکه گفته می شود از بازیکنان تیم ناراضی بوده و به بازیکنان گفته است کم کاری کرده اید خاطرنشان کرد: من پس از هر بازی از بازیکنان تشکر می کنم و شاید فقط گفته بودم که از شما انتظار بیشتری داشتم.

رضایی گفت: برای ما دو بازی باقیمانده خیلی مهم است و وارد حواشی نمی شویم و هنوز استعفای کنبی جلالی را ندیده ام و بطور قطع به همین سادگی نیست و قضیه استعفای وی را با هیات مدیره و کمیته فنی مطرح کرده و در این باره تصمیم خواهیم گرفت.

وی در مورد صحبت با علی دایی گفت: من احترام زیادی برای این اسطوره فوتبال قائلم ولی تا به این لحظه نه صحبتی با دایی داشته ام و نه وی را دیده ام!

داوری سایپا و راه آهن مورد بررسی قرار گرفت.

پس از این گزارش مجید جلالی در اعتراض به اظهارات کامرانی فر مجددا روی خط تلفن آمد و گفت: من قبول دارم که رفتار درستی نداشتم و کمیته انضباطی باید با من برخورد کند و محروم شوم اما سوال من این جاست چرا وقتی ۱۰ بازی پشت سر هم داور اشتباه می کند هیچ اتفاقی نمی افتد و کمیته داوران برخوردی نمی کند و همان داور هفته بعد قضاوت می کند.

وی درباره نظرات کارشناسی کامرانی فر گفت: آقای کامرانی فر امشب آمدند و صحنه ها را کارشناسی نکردند بلکه دوستانشان را کارشناسی کردند و فقط اشتباهات آنها را لاپوشانی کردند. من وقتی این صحبت های آقای کامرانی فر را می بینم بیشتر تردید می کنم و مشکوک می شوم.

گزارشی از دیدار تیم های پرسپولیس - پیکان به همراه حاشیه ها و مصاحبه های بازیکنان و مربیان تیم ها پخش شد.

سپس آنالیزی از دیدارهای پرسپولیس و علت حضور در جایگاه کنونی این تیم در جدول رده بندی پخش شد که طی آن عملکرد سرخپوشان در دیدارهای مختلف مورد بررسی قرار گرفت.

گزارشی از مراحل خصوصی سازی و مزایده های صورت گرفته در خصوص تیم های پرسپولیس و استقلال توسط گروه ورزش باشگاه خبرنگاران تهیه شده بود که پخش شد.

علی اشرف پوری حسینی رییس سازمان خصوصی سازی روی خط تلفنی برنامه نود آمد و در مورد خصوصی سازی سرخابی ها گفت: مزایده سوم قرار بود امروز برگزار شود که با توجه به برخی شرایط این مزایده صورت نگرفت. شرکت استیل آذین مشکل نداشت و سهامداران آنها مشکلاتی داشتند که با رفع مشکلات و شرایط مناسب می توانند در مزایده شرکت کنند.

مزایده چهارم، مزایده جدیدی خواهد بود و هر مشتری جدیدی می تواند در آن شرکت کند.

عابدینی: اگر هدایتی بیش از 200 میلیارد بدهی داشته باشد در باشگاه را می بندیم!/ استیل آذین هیچ مشکلی ندارد

امیر عابدینی نماینده شرکت استیل آذین نیز روی خط تلفنی برنامه آمد و اظهار داشت: از مسئولان می خواهم در بحث خصوصی سازی بازنگری شود. من فکر میکنم اراده لازم برای برگزاری مزایده وجود ندارد. دلیلی که برای رد استیل آذین آوردند دلیلی منطقی نیست. البته من میدانم که برای هر کاری باید اختیار داشت که پوری حسینی اختیار لازم را ندارد. ایرادی که به استیل آذین گرفته شده این است که دو فرزند عزیزی در استیل آذین هستند که پدر آنها بدهکار است. اگر پدر یک شخص بدهکار است باید فرزند وی مورد مواخذه قرار گیرد؟! شرکت استیل آذین از هیچ نظری مشکل ندارد و من این را اعلام می کنم این شرکت بدهکار بانکی نیست. هدایتی بدهی دارد ولی اگر وی بیش از 200 میلیارد بدهی بانکی داشته باشد ما درب باشگاه استیل آذین را می بندیم و همگی کار را کنار می گذاریم.

وی افزود: به خاطر بدهی یک پدر ، فرزندان و یک شرکت را زیر سئوال می برند و من از کیسیون محترم درخواست داریم بازنگری بیستری داشته باشند و اگر ما مدارک درستی ارائه داده ایم تصمیم مناسبی در این باره گرفته می شود.

پوری حسینی گفت: شرکت استیل آذین ایرانیان، سهامدارانش مشکل داشتند و تا مزایده چهارم قابل جبران است.

پوری حسینی افزود: اگر یک فرد یک پسر و دختر ۲۱ و ۲۳ ساله داشته باشد و ۹۸ درصد سهام را به نام آن‌ها کند و خودش بدهی سنگین داشته باشد، آیا عقل حکم نمی‌کند که محل ابهام وجود داشته باشد؟

وی از اعلام بدهی هدایتی خودداری کرد و گفت که مجاز نیست این بدهی را اعلام کند.


پوری حسینی در این باره گفت: اگر 98 درصد سهام یک شرکت به نام فرزندان یک شخص باشد و پدر وی مبلغ هنگفتی بدهکار باشد بطور حتم این موضوع شائبه هایی بوجود خواهد آورد.

منصور عرفانیان نماینده شرکت بهنام پیشرو کیش روی خط برنامه تلفنی آمد و در خصوص حضور در مزایده چهارم اظهار داشت: ما تمام کارهای قانونی را با تایید آقای پوری حسینی انجام دادیم و نمی دانم چرا در جریان مزایده این چنین شد نمی دانم و این قضیه را باید از خود پوری حسینی پیگیری کنیم.

پوری حسینی در مورد گفته های عرفانیان خاطرنشان کرد: اینکه عرفانیان می گوید مبلغ مزایده پیش از ساعت 14 به حساب واریز شده صحت ندارد که اگر چنین بود مزایده صورت می گرفت.

گزارشی از دیدار تیم های استقلال - صبا به همراه حواشی و صحبت های بازیکنان، مربیان و هواداران تیم ها پخش شد.

گزارش ایران 90 این هفته نیز به استان یزد اختصاص یافته بود و طی آن مسئولان و فوتبالیست های این استان از مشکلات موجود می گفتند. بخش جالب این گزارش، تهیه گزارش از تیم فوتسال سنگین وزنها بود که کمترین بازیکن این تیم 130 کیلوگرم وزن داشت.

گزارشی از دیدار تیم های ذوب آهن - نفت مسجد سلیمان، ملوان - فولاد و مصاحبه های مربوط به آنها پخش شد.

رضا مجاوری سرمربی تیم سیاه جامگان مشهد و موسوی سرمربی فولاد نوین اهواز آخرین میهمانان برنامه بودند و درباره صعود تیم های خود به لیگ برتر صحبت کردند. مجاوری از برنامه پنج ساله باشگاه برای لیگ برتری شدن و موسوی از لزوم حفظ امتیاز باشگاه فولاد نوین سخن گفتند.


رقابت نزدیک نفت تهران و تراکتوسازی برای قهرمانی در لیگ چهاردهم

نکته قابل توجه در برنامه این هفته، سئوال مسابقه پیامکی بود که رقابت بسیار نزدیک نفت تهران و تراکتورسازی برای قهرمانی در لیگ برتر چهاردهم را در پی داشت بطوریکه فردوسی پور نیز اذعان داشت تاکنون در هیچیک از برنامه های نود اینقدر رقابت نزدیک نبوده است.

سومین آنالیز از تیم های مدعی لیگ برتری و بازی های حساس پخش شد که نقاط ضعف و قوت تیم ها مورد بررسی قرار گرفته شده بود.

برنامه این هفته نود ساعت 2:02 بامداد سه شنبه به پایان رسید.

در پایان برنامه نفت تهران با کسب 38 درصد آرا به عنوان قهرمان لیگ چهاردهم شناخته شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها