تولید مجموعه نمایشی «رویای سوخته» با محوریت تامین امنیت روانی جامعه در رادیو نمایش آغاز شد. این مجموعه را در 21 قسمت جواد پیشگر کارگردانی می‌کند.
کد خبر: ۷۹۴۳۷۲
تولید «رویای سوخته» در رادیو نمایش

محمدرضا قربانی، مدیرکل هنرهای نمایشی رادیو درباره این نمایش به روابط عمومی این مرکز گفت: در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب در جمع فرماندهان نیروی انتظامی مبنی بر تامین امنیت روانی جامعه؛ جلسه‌ مشترکی میان خانم آبروانی، معاون صدای جمهوری اسلامی ایران با سردار مومنی، جانشین فرماندهی ناجا برگزار و مقرر شد رادیو از ظرفیت‌های موجود به منظور اطلاع‌رسانی و ایجاد نظم و انضباط در جامعه به نحو مطلوب استفاده کند. از این‌رو تولید مجموعه نمایشی «رویای سوخته» که برگرفته از پرونده‌ها و مستندات موجود در نیروی انتظامی است، در رادیو نمایش آغاز شده است. تولید این مجموعه نمایشی به تهیه‌کنندگی محمود احمدی آغاز شده است.

مشاعره با واژه و خمپاره

پخش سری جدید برنامه «واژه و خمپاره» از رادیو ایران آغاز شد. این برنامه در قالب مشاعره به انقلاب و سال‌های دفاع مقدس می‌پردازد. سری جدید این برنامه روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه بعد از خبر ساعت ۲۱ پخش می‌شود.

روایت رادیو معارف از بانوی صبر

برنامه بانوی صبر با محوریت بررسی شخصیت حضرت زینب(س) امروز ساعت 9 از رادیو معارف پخش می‌شود.

حجت‌الاسلام محمود صفاری، کارشناس این برنامه ضمن بازخوانی حرکت حضرت زینب(س) از کربلا تا مدینه با محوریت توکل بر خداوند، به تشریح ابعادی از شخصیت این بانوی بزرگ اسلام همچون لحظه‌شناسی و مدیریت عاطفه و احساس خواهد پرداخت. برنامه بانوی صبر به گویندگی سیدحمید حسینی و تهیه‌کنندگی سیدروح‌الله شجاعی از رادیو معارف پخش می‌شود. (جام‌جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها