رئیس اتحادیه کشوری مشاوران املاک گفت : افزایش ۴۰ درصدی اجاره بها دروغ محض است و نوعی سوداگری در بازار معاملات محسوب می شود.
کد خبر: ۷۹۳۹۶۹
افزایش ۴۰ درصدی اجاره بهای مسکن دروغ است

حسام عقبایی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: افزایش اجاره بها تابع افزایش ملک است و در شرایطی که قیمت ملک افزایش نشان نمی دهد ، هرگونه افزایش اجاره بها نیز غیر منطقی است.

وی گفت: در اردیبهشت 3731 قرارداد اجاره بها در تهران و 4881 قرارداد اجاره بها در استان تهران و 13 هزار و 969 قرارداد اجاره بها در کشور ثبت شده است که هیچگونه افزایشی نشان نمی دهد.

عقبایی گفت: بیشتر مستاجران و موجران ، توافق و قراردادها را تمدید کردند.

وی همچنین افزود: در فروردین ماه نیز در کشور 27 هزار و 848 قرارداد اجاره بها ؛ در استان تهران 8898 مورد و در شهرستان تهران نیز 5231 اجاره نامه ثبت شده است.

عقبایی با بیان اینکه عده ای سوداگر ، تبلیغ دروغ می کنند ، گفت: بازار ملک در شش ماهه اول سال دارای ثبات است و هیچگونه افزایش قیمتی نخواهیم داشت.

یک بنگاه دار ملکی نیز گفت : هیچگونه افزایش اجاره بها نداشته ایم و صاحبخانه و مستاجر به طور توافقی قراردادها را تمدید می کنند.

یک بنگاه دار نیز در خیابان ابوعلی سینا اظهار داشت : هیچگونه افزایش اجاره بها نداشته ایم و مانند روال گذشته است.

در خیابان بهار نیز بنگاه دار دیگری گفت: معاملات رونق پیدا کرده است اما افزایش نداشته‌ایم.

یک بنگاه دار هم در ونک پارک گفت: مشتری بیاورید تا ما از مالک تخفیف بگیریم و قیمت اجاره بها نیز هیچگونه افزایشی نیافته و مانند سال گذشته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها