رئیس دفتر مقام معظم رهبری:

آل سعود، در سراشیبی سقوط قرار دارد

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به بیانات رهبری مبنی بر این که بینی آل سعود به خاک مالیده شد، گفت : سقوط آل سعود آغاز شده است.
کد خبر: ۷۸۹۴۵۲
آل سعود، در سراشیبی سقوط قرار دارد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی در پنجمین همایش تکریم حافظان قرآن ناجا افزود: آل سعود در حالی به شهرهای بی دفاع یمن حمله و مراکز بیمارستانی و آموزشی را بمباران می کند که با پادگان نظامی مواجه نیست.

وی گفت: آنها نیازهای روزمره مردم مثل آب و برق را به جرم این که نمی خواهند زیر بار آل سعود و آمریکا باشند؛ نابود می کنند در حالی که ادعا دارند مسلمان هستند.

حجت الاسلام و المسلمین گلپایگانی با اشاره به دو سخنرانی اخیر سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان درباره یمن گفت : یمن دارای جمعیت 25 میلیون نفری و از سویی دیگر مساحت کشورش بسیار بزرگ است با این اوصاف باید پرسید آل سعود در برابر آنها چه اقدامی انجام می دهد؟

وی به موقعیت بهتر صهیونیست ها در مقایسه با آل سعود اشاره کرد و افزود: رژیم صهیونیستی در برابر حزب الله لبنان که سرتاپا مسلح بودند در جنگ 33 روزه به زانو درآمدند؛ حال شما بدبخت های سعودی که قوی تر از این رژیم نیستید.

حجت الاسلام و المسلمین گلپایگانی خطاب به آل سعود گفت: یادتان باشد که مالک اشتر نخعی هم یمنی بود و مانند مالک در یمن زیاد هستند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری همچنین با اشاره به اقدام مسئولان کشور در ممنوعیت سفر عمره افزود : مسئولان کار شایسته ای کردند که عمره را قطع کردند چرا که آل سعود جنایات بزرگی انجام داده است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی گفت: یک سری از افراد عیاش در آل سعود حکومت را به دست گرفتند و ثروت بی حساب مردم مسلمان را در اختیار ارباب بزرگ شان آمریکا قرار می دهند.

حجت الاسلام و المسلمین گلپایگانی با بیان این که هر فردی که بر بوق اختلاف بین مسلمانان بدمد خائن است، افزود : آنهایی که کشتن شیعه را واجب دانسته و بهشت را از این طریق بر خورد واجب می دانند؛ به دلیل حرف هایی است که برخی در منبر یا غیر منبر اعلام می کنند در حالی که قرآن اشاره می کند که نقش دشمن در اختلاف افکنی بسیار زیاد است و اسلام هراسی و به خصوص شیعه هراسی همراه با ابزار تبلیغش در دست دشمن است.

وی گفت: مسلمانان همه با هم برادرند و مشترکات زیادی دارند که باید در مقابل تفرقه افکنی دشمن متحد و یکپارچه و صمیمی باشند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری همچنین با اشاره به ماموریت نیروی انتظامی در برقراری امنیت مردم افزود : تامین امنیت جان و مال مردم یکی از حقوق اساسی است که برعهده حکومت است که نقش اساسی نیروی انتظامی در این مهم خلاصه می شود.

حجت الاسلام محمدی گلپایگانی با اشاره به فعالیت 850 روحانی در نیروی انتظامی گفت: اتحاد، برادری و صمیمیت مسئولان ناجا و روحانیان بی سابقه و قابل قدردانی است اما این اتحاد دشمنانی دارد ؛ باید مواظب باشید تا دشمن در میان شما نفوذ نکند و بر این اساس باید آسیب ها را شناخت و اجازه نداد تا اختلالی ایجاد شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها