هدایتی دوباره اسپانسر «من ناصر حجازی هستم» شد

جام جم ورزشی: حسین هدایتی اسپانسر ساخت مستند "من ناصر حجازی هستم" شد.
کد خبر: ۷۸۷۷۸۹
هدایتی دوباره اسپانسر «من ناصر حجازی هستم» شد

به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از سایت رسمی ناصر حجازی ، آتیلا حجازی فرزند ناصر حجازی در این ارتباط گفتگویی با وبسایت ناصر حجازی انجام داده که در ادامه می خوانید :
مربی سابق استقلال در ابتدا گفت : پس از توافقات امیر رفیعی مدیر برگزاری مراسم " جایزه ناصر حجازی " و ساخت فیلم مستند " من ناصر حجازی هستم ... " با حسین هدایتی مالک شرکت استیل آذین ایرانیان در راستای حمایت این شرکت از مراسم ذکر شده، متاسفانه با نقل قول هایی از دوستان مشترک میان آن ها سوء برداشت هایی ایجاد شد که در نهابت منجر به اعلام آن خبر در سایت گردید. پس از این اتفاق در صحبتهایی میان من و حسین هدایتی این مشکلات بر طرف گردید تا شرکت استیل آذین ایرانیان طبق وعده قبلی اسپانسر مراسم " جایزه ناصر حجازی " باشد .
آتیلا حجازی در ادامه افزود : مراسم طبق برنامه ریزی های صورت گرفته انجام خواهد شد که جزئیات آن از طریق وبسایت " من ناصر حجازی هستم ... " اعلام می گردد.
فرزند ارشد ناصر حجازی با اشاره به حمایتهای حسین هدایتی تا بدین لحظه از مراسماتی مشابه ادامه داد : حسین هدایتی تا به حال حمایت هایی این چنینی داشته است که یکی از آن ها، بازی برگزار شده در کیش میان پیشکسوتان فوتبال و هنرمندان بوده است . در صحبتهای امروز نیز هدایتی با اشاره به علاقه قلبی خود نسبت به ناصر حجازی فارغ از استقلال و پرسپولیس اعلام کرد در این مراسم که با هدف کاری بزرگ و فرهنگی در راستای تکریم پیشکسوتان فوتبال ایران، ایجاد انگیزه با رقابتی سالم میان بازیکنان و ... برگزار می شود. شرکت استیل آذین ایرانیان نیز اسپانسر خواهد بود تا این مهم که اتفاقی نو و تازه در فوتبال ایران است با کیفیتی بالا انجام گردد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها