انگشت نگاری راز سرقت را فاش کرد

جزئیات دستبرد مرد افغان از شرکت خصوصی

یک تبعه افغان که اقدام به سرقت از یک شرکت خصوصی در شهرستان مشهد کرده بود، شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۷۱۵۱۲۸
جزئیات دستبرد مرد افغان از شرکت خصوصی

سرهنگ حسین بیدمشکی، رییس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: در پی اعلام سرقت لوازم اداری و تجهیزات رایانه ای یک شرکت خصوصی واقع در خیابان مولوی مشهد،‌ موضوع در دستور کار مامورین پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با طرح شکایت به پلیس آگاهی و مطالعه پرونده، اکیپی از کارآگاهان پایگاه غرب موضوع را در دستور کار خود قرار داده و طی بازدیدی از شرکت، ‌اقدام به اثر برداری و انگشت نگاری محل نمودند.

سرهنگ بیدمشکی گفت:‌ پس از مستندسازی و جمع آوری ادله های موجود در محل سرقت،‌ آنها را به آزمایشگاه تخصصی جرم پلیس آگاهی ارسال کردند و با بررسی های بعمل آمده، ‌نهایتا کارشناسان اعلام داشتند که احتمالا سرقت داخلی توسط شخص آشنایی صورت گرفته که در این خصوص کاراگاهان پایگاه غرب با هماهنگی قضایی اقدام به انگشت نگاری از کارکنان آن شرکت کردند.

رییس پلیس آگاهی خراسان رضوی افزود: ‌سرانجام کارآگاهان فردی از سرمایه گذاران شرکت را به هویت معلوم که تبعه افغانستان بود شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پایگاه غرب پلیس آگاهی منتقل کردند.

وی گفت: متهم در اعترافاتش چنین بیان داشت که با سرمایه گذاری در شرکت، ‌هیچ گونه سود و یا پاسخی دریافت نکرده است و برای جبران سرمایه خود اقدام به سرقت از شرکت مذکور کردم.

سرهنگ بیدمشکی افزود: کاراگاهان توانستند با هماهنگی قضایی در بازرسی بعمل آمده از منزل متهم کلیه اموال مسروقه را کشف و تحویل مالباخته نمایند و در این خصوص پرونده تکمیلی تشکیل و متهم جهت سیر مراحل قضایی به دادگاه معرفی گردید.(باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها