پسر شانزده ساله‌ای که در پی درگیری خیابانی در یکی از محله‌های شهرستان سمنان با دوست قدیمی‌اش، او را با ضربه چاقو کشته و گریخته بود، دستگیر شد.
کد خبر: ۷۸۷۳۰۰
قتل،‌ پایان درگیری 2 پسر نوجوان

به گزارش جام‌جم، ساعت 18 نوزدهم فروردین امسال مردی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفت و از زخمی شدن پسر هفده ساله‌ای در یکی از محله‌های شهرستان سمنان خبر داد. ماموران با اعزام به محل حادثه مشاهده کردند پسر نوجوان غرق در خون کف خیابان افتاده است. او به بیمارستان منتقل شد، اما به دلیل شدت خونریزی فوت کرد.

با گزارش وقوع این جنایت به بازپرس کشیک قتل دادسرا، جسد پسر نوجوان به پزشکی قانونی منتقل شد.

همزمان با شروع تحقیقات، کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی به تحقیق از همسایه‌ها پرداختند که معلوم شد متهم به قتل فراری پسر شانزده ساله بوده که پس از درگیری با مقتول از محل حادثه گریخته است.

کارآگاهان با شناسایی عامل جنایت، جستجو برای یافتن وی را آغاز کردند تا این که ساعاتی بعد او را در حال فرار در یکی از محله‌های شهر شناسایی کردند. متهم به قتل بازداشت و برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شد و در بازجویی به قتل دوستش اعتراف کرد.

متهم درباره انگیزه‌اش از این جنایت گفت: من و مقتول پیش از این با هم دوست بودیم، اما به دلیل اختلاف‌هایی که با هم پیدا کردیم، ارتباطمان قطع شد. هر دو همچنان از یکدیگر کینه به دل داشتیم. روز حادثه او را در خیابان دیدم و دوباره با هم دعوا کردیم. پس از بالا گرفتن درگیریمان و ناسزاگویی به یکدیگر، من با چاقویی که همراه داشتم ضربه‌ای به پسر هفده ساله زدم که او زخمی شد و من هم از ترس فرار کردم. پس از دستگیری متوجه مرگ او شدم.

سرهنگ داوود رسولی‌فر، رئیس پلیس آگاهی استان سمنان در این باره به جام‌جم گفت: با اعتراف متهم روز گذشته او صحنه جنایت را بازسازی کرد. با صدور قرار قانونی برای متهم نوجوان، تحقیقات تکمیلی از وی ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها