سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
متن کامل اطلاعیه به شرح ذیل است:
گروههای بازرسی به منظور نظارت جامع بر نحوه خدمت رسانی به مسافران نوروزی و کسب نظرات آنها در راستای ارزیابی و ارتقای امکانات و خدمات گردشگری به ۳۱ استان کشور اعزام شدهاند.
ستاد مرکزی هماهنگی خدمات از گردشگران نوروزی در خواست میکند هرگونه نقصان در خدمات گردشگری را به واحدهای رسیدگی به شکایات مستقر در ستادهای اجرایی خدمات سفر در ادارات کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هر یک از استانها اطلاع دهند.
همچنین سامانه ۰۹۶۲۹ نیز به صورت شبانه نوروزی آماده دریافت شکایات و پیشنهادات مسافران و گردشگران از خدمات گردشگری شامل مراکز اقامتی، تورهای مسافرتی، مجتمعهای بین راهی و پذیرایی است.
لازم به ذکر است علاوه بر انتقال شکایات خدمات گردشگری، مسافران و گردشگران میتوانند با مراجعه به مراکز ستادهای اجرایی خدمات سفر استانها که در محلهای پرتردد استقرار یافتهاند نیاز به اسکان، اطلاعات، امور بهداشتی و ایمنی خود در سفرهای نوروزی را تامین کنند.
بر مبنای اطلاعیه صادر شده هم اکنون علاوه بر سامانه جامع اطلاعات گردشگری و رسیدگی به شکایات ۰۹۶۲۹، شمارههای ارتباط مردمی: ۱۳۴ آخرین وضعیت آب و هوایی، ۱۱۲ امداد و نجات جادهای، ۱۱۵ اورژانس، ۱۴۱ اطلاع رسانی راههای کشور، ۱۲۴ اعلام شکایات از گرانفروشی و نیز ۱۵۴۰ وضعیت محیط زیست در خدمت گردشگران و مسافران نوروزی قرار دارند. (آنا)
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
ابراهیم قاسمپور در گفتوگو با جامجم مطرح کرد؛
ضرورت اصلاح سهمیههای کنکور در گفتوگوی «جامجم»با دبیر کمیسیون آموزش دیدبان شفافیت و عدالت