نماینده دولت اقلیم کردستان عراق:

نقش ایران در مبارزه با تروریسم، فعال بوده است

مترجم سابق سرکرده منافقین فاش کرد

ارتباط نزدیک منافقین با داعش

مترجم سابق سرکرده منافقین فاش کرد که سرکرده های این گروهک و در رأس آنها مریم رجوی روابط خوب و نزدیکی با سران گروهک تروریستی تکفیری داعش در عراق و سوریه دارند.
کد خبر: ۷۷۹۷۳۴
ارتباط نزدیک منافقین با داعش

به گزارش پایگاه خبری عراقی المسله ، قربانعلی حسین نژاد مترجم سابق مسعود رجوی که که خود نیز از سرکردگان این گروهک تروریستی بوده است، گفت: سران منافقین از گذشته تا کنون روابط خوب و مستحکمی با داعش داشته اند و شخص مریم رجوی حدود یک سال پیش با رییس یکی از گروه های هم پیمان با داعش در سوریه در پاریس دیدار کرد و طرفین این مطلب را در سایت های خود رسانه ای و عکس ها سخنان در و بدل شده میان خود را منتشر کردند .

حسین نژاد در مصاحبه ای با خبرگزاری فرانسه گفت سران منافقین از همان ابتدا حمایت خود را از داعش اعلام کردند و به اشغال در آمدن موصل توسط داعش را انقلاب مردمی عشایر عراقی دانستند و ابراز امیدواری کردند داعش همه عراق و از جمله بغداد را تصر ف کند .

مترجم سابق رجوی افزود سازمان تروریستی منافقین امیدوار بود داعش بتواند کنترل همه مناطق عراق را در دست گیرد تا اینگونه راه را برای حمله منافقین به ایران باز کنند و از سوی دیگر سعی می کند آمریکا را تشویق به حمله به ایران کند و اخیرا نیز ادعا کرد به اسراری در مورد برنامه هسته ای ایران و تلاش ایران برای ساخت بمب هسته ای دست یافته است .(ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
پیرو شهدا
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۲
۰
۰
مرگ بر هر دوی آنها كه خون مظلوم از پنجه هاشون میچكد.

نیازمندی ها