مترجم سابق سرکرده منافقین فاش کرد

ارتباط نزدیک منافقین با داعش

اخبار مربوط به اشغال شهر موصل و وحشیگری تروریست های داعش در آن به سرعت در راس خبرهای رسانه ها و خبرگزاری های بین المللی قرار گرفت اما در این میان گروهک تروریستی منافقین نیز با ذوق زدگی تمام از این هجوم و وحشیگری مدعی شد که شهر موصل به دست انقلابیون!! افتاده است.
کد خبر: ۶۸۲۸۵۰
ذوق‌زدگی منافقین از حملات داعش

این گروهک در حالی مدعی شد که نیروهای داعش، انقلابی هستند که پیش از این نیز عملیات پاکسازی سامرا و فلوجه از تروریست های تکفیری داعش را محکوم کرده بود.

گزارش های زیادی از همکاری پشت پرده گروهک منافقین با داعش حکایت دارد و مسئولان و کارشناسان امنیتی عراقی نیز پیش از این به این مسئله اذعان کرده اند. پیوستن شماری از اعضای گروهک تروریستی منافقین به گروه داعش که اخیرا رسانه های عراقی از آن خبر دادند در کنار گزارش ها و شواهدی که نشان می دهد خودروهای زرهی و تجهیزات نظامی متعلق به منافقین پس از تخلیه اردوگاه اشرف در اختیار داعش قرار گرفته است و داعش از این امکانات در حمله به شهرهای عراق استفاده می کند.

این موضوع به خوبی نشان دهنده این است که چرا منافقین به تروریست های تکفیری داعش انقلابی می گویند!!!! در همین ارتباط چندی پیش احمد الشریفی، کارشناس مسائل امنیتی و راهبردی عراق در بغداد، اظهار داشت: خودروهای زرهی گروه تروریستی دولت اسلامی عراق و شام موسوم به داعش همان خودروهای متعلق منافقین است که زمانی توسط این گروه استفاده می‌شد.

اصلاحات روحانی دموکراسی نیست

سعید حجاریان گفت: مدل من با مدل روحانی فرق می‌کند، اصلاحاتی که من می‌گویم بن‌اش دموکراسی است.ممکن است اصلاحات آقای روحانی هم به تبع دموکراسی بیاورد اما بن‌اش دموکراسی نیست.

حجاریان در مصاحبه با اندیشه پویا که خبر گزاری فارس آن را منتشر کرده است در پاسخ به پرسشی مبنی بر این که «رفوکردن سیاست خارجی و مثلاً از سر گرفته‌شدن شرایط فروش نفت آیا نمی‌تواند کارکرد روحانی را هم به پایان برساند و بعد ما دوباره به شرایط پیش از روحانی بازگردیم؟» اظهار داشت: شرایط قبل برای همه کابوس است. شنیدید که می‌گویند علت مُبقیه همان علت مُحدثه است. درواقع علت حدوث شیء باعث بقایش هم هست.

وی افزود: چه چیزی باعث شد روحانی رأی بیاورد؟ بقای روحانی در همان خواهد بود. در زمان اصلاحات هم علت مُحدثه از بین رفت. اواخر دوران خاتمی، او هم مشت به نمد می‌زد. مردم دیدند که جریان مقابل جلو آمده است و سنگرهای خاتمی را فتح کرد. مجلس و شوراها را گرفت. من ترور شدم. 18 تیر اتفاق افتاد. زوال اصلاحات رخ داد. همان زمان بود که من مقاله «اصلاحات مرد – زنده‌باد اصلاحات» را نوشتم. باید تجدیدنظر می‌شد در اصلاحات. آقای روحانی هم مدام باید در شرایط تجدید‌نظر بکند و نقاط ضعف کارش را برطرف کند و قدرت خودانتقادی‌اش را بالا ببرد.

وی در ادامه در پاسخ سوال دیگری در خصوص این که آیا آقای روحانی معتقد است که «اصلاحات مرد- زنده باد اصلاحات»؟ گفت: مدل من با مدل روحانی فرق می‌کند. اصلاحاتی که من می‌گویم بن‌اش دموکراسی است. ممکن است اصلاحات آقای روحانی هم به تبع دموکراسی بیاورد اما بن‌اش دموکراسی نیست. خودش هم‌چنین ادعایی ندارد. نمی‌گوید که من اصلاح‌طلبم.

بررسی مذاکرات ایران و آمریکا در ژنو

تلویزیون بی بی سی به بررسی مذاکرات دوجانبه ایران و آمریکا درباره موضوع هسته ای در ژنو سوئیس پرداخت و گفت: دو روز مذاکره یا به قول طرف امریکایی مشاوره بین ایران و ایالات متحده بر سر پرونده هسته ای به پایان رسید، مذاکره ای که از هر طرف به آن نگاه می کردی شرایطی داشت که آن را استثنایی می کرد.

حضور ویلیام برنز که وزیر خارجه آمریکا او را دیپلمات دیپلمات ها می داند از قدیمی ترین چهره ها در مذاکره با ایران این مذاکره را ویژه کرده او و همکارش جک سولیوان که می خواستند از وزارت خارجه بروند به درخواست شخص باراک اوباما مانده اند تا این مذاکرات را به نتیجه برساند .

عباس عراقچی می گوید توافق در مدت تعیین شده ممکن است چهل روز مانده به پایان ضرب الاجل ایران و آمریکا هر دو می خواهند چیزی کم نگذارند.

نمایندگان دو کشور بیش از هشت ساعت در این هتل رو در روی هم نشستند برای نخستین بار است که جلسه علنی بوده و در حاشیه مذاکرات برگزار نشده دیداری که می تواند زمینه توافق احتمالی در مذاکرات هفته آینده ایران با قدرت های جهانی در وین باشد

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها