ترافیک نیمه سنگین در جاده های کشور

محور هراز مسدود شد

رییس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه های کشور با اشاره به بارش باران و ترافیک نیمه سنگین در جاده های کشور گفت: محور هراز مسدود شد.
کد خبر: ۷۷۸۸۵۱
محور هراز مسدود شد

سرهنگ نادر رحمانی، رییس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه های کشور با اشاره به آخرین وضعیت راه های مواصلاتی کشور افزود: طبق آخرین گزارشات دریافتی از مرکز کنترل ترافیک راه های کشور در آزادراه تهران-کرج و کرج-قزوین ترافیک نیم سنگین و در سایر جاده ها و معابر کشور وضعیت ترافیکی عادی و روان گزارش شده است.

وی افزود: بر همین اساس در استان های خراسان رضوی، البرز، شهر تهران در اکثر محورها، مازندران در ارتفاعات محورهای هراز، فیروزکوه و کندوان و در استان چهارمحال و بختیاری گردنه چری، استان سمنان محورهای کیاسر، شاهرود، آزادشهر و گردنه آهوان بارش برف گزارش شده و در استان های کرمان، گلستان، مازندران، ایلام بارش برف و باران و در راه ها و در دیگر محورهای مواصلاتی کشور وضعیت جوی آرام گزارش شده است.

سرهنگ رحمانی گفت: محورهای شمشک - دیزین، پونل - خلال، قم - گرمسار، اردبیل - سرچم، هراز - فیروزکوه محور فرعی جواهرده به علت رانش زمین کماکان تا اطلاع ثانوی مسدود است.

رییس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه های کشور همچنین به انسداد محور هراز اشاره کرد و افزود: در استان مازندران محور هراز به علت بارش برف و کولاک شدید از ساعت ۵ صبح امروز تا اطلاع ثانوی مسدود شد.

این مقام مسئول انتظامی گفت: محور فیروزکوه در استان مازندران که از ساعت ۲ و ۴۵ دقیقه بامداد امروز در پی بارش برف و کولاک مسدود شده بود با کمک عوامل راهداری و پلیس راه ساعت ۴ صبح امروز بازگشایی شد.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها