نگاهی به سریال «همه چیز آنجاست» ساخته شهرام شاه‌حسینی

«همه چیز آنجاست» و ترویج سبک زندگی اسلامی و ایرانی

رفتن عمو رسول را باور نمی‌کنم

خاطره بازیگر «میم مثل مادر» از ملاقلی‌پور

بازیگر نوجوان فیلم «میم مثل مادر» از رسول ملاقلی‌پور با عنوان یکی از شریف‌ترین افرادی که تاکنون دیده، یاد کرد.
کد خبر: ۷۷۷۸۹۸
خاطره بازیگر «میم مثل مادر»  از ملاقلی‌پور

علی شادمان گفت: مرحوم ملاقلی‌پور آینه تمام نمای صداقت بود و یکی از شریف‌ترین انسان هایی که تا امروز دیده ام. انسان خیلی پاکی بود و اندیشه‌ها و دغدغه هایی داشت که در دنیای امروز ما کمتر دیده می‌شود. فکر پاک و بی آلایشی داشت و همه این ویژگی‌های خوب در سبک زندگی او و کوچک ترین ویژگی های رفتاری اش کاملا مشهود بود.

بازیگر فیلم «میم مثل مادر» اضافه کرد: عمو رسول نان صداقت و مهربانی اش را می‌خورد. هیچ وقت روزی را که خبر فوت ایشان را شنیدم فراموش نمی کنم. بعد از خانواده خودشان و آقای منوچهر محمدی، ما از اولین کسانی بودیم که با خبر شدیم. به سرعت با پدر و مادرم از ایلام به تهران آمدیم و یادم هست که ساعت‌ها در بهت فرو رفته بودم و باورم نمی‌شد او از میان ما رفته است. راستش را بخواهید هنوز هم باور ندارم این اتفاق رخ داده است.

وی در ادامه افزود: انسی که من با آقای ملاقلی پور داشتم مثال زدنی بود. او کسی بود که پای مرا به سینما باز کرد و می توانم بگویم مهم‌ترین آدم زندگی من است، ایشان باعث شد مسیر زندگی ام عوض شود. همیشه به یادش هستم و امکان ندارد گذر زمان باعث شود فراموشش کنم. روحش غرق آرامش الهی باد. (سوره سینما)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها