کمپانی مگنا از طرح و کانسپت یک خودروی جدید با نام «Magna MILA Plus» که خودرویی هیبریدی و اسپرت است در نمایشگاه بین المللی خودروی ژنو رونمایی کرده است.
کد خبر: ۷۷۷۶۱۴
خودروی جدید مگنا رونمایی شد + عکس

ژنو در روزهای اخیر میزبان کمپانی های بین المللی خودروسازی است که به معرفی برترین خودروها یا کانسپتی از خودروهای خود می پردازند تا بتوانند علاوه بر اینکه نگاه مخاطبان را به خود جلب کنند از دنیای رقابت نیز بازنمانند.

یکی از این کانسپت ها متعلق به خودرویی با نام «Magna MILA Plus» است که خودرویی ۲ سرنشینه، الکتریکی و هیبریدی است و مسافتی در حدود ۷۵ کیلومتر را طی می کند.

از ویژگی های داخلی این خودرو می توان به مواردی مانند استفاده از فیبرهای طبیعی در اجزای پنل ها، سازگاری با محیط زیست، استفاده از فرم های آلومینیومی برای کم کردن وزن اتومبیل و... اشاره کرد.

پنل های پلاستیکی نه تنها به کاهش وزن این مدل کمک خواهند کرد بلکه اجازه انعطاف پذیری بیشتری را نیز به این مدل از مگنا می بخشند.

از دیگر قابلیت های متفاوت این مدل می توان به استفاده از دو دوربین به جای آئینه های بغل در خودروها اشاره کرد.

این ویژگی در بیشتر اتومبیل های نسل امروز دیده می شود تا به رانندگان دید بیشتری در نقاط کور ببخشند.

این خودرو از یک موتور بنزینی سه سیلندری و دو موتور الکتریکی که یکی در محور جلویی و دیگری در محور عقب قرار می گیرد، ساخته خواهد شد. صفر تا صد این خودرو را در حدود ۴.۹ ثانیه تخمین زده اند.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها