در یک روز زیبای تابستانی در دریاچه بسیار زیبایی دراونتاریوی کانادا، آقای جانسون مشغول آزمایش کردن قایق بادی پارویی کوچکی بود که هفته گذشته با قیمت مناسب 300 دلار خریداری کرده بود.
کد خبر: ۷۷۶۷۴۴
تست مسابقه قایق ها

همینطور که مشغول چرخ زدن در محیط دریاچه بود یکی از کارمندان خود را دید که با قایق بزرگی نزدیک بود او را زیر بگیرد. نام کارمند او «باب» بود که او هم به تازگی قایق خود را با قیمت بالای 750000 دلار خریداری کرده بود و او هم مشغول تست کردن قایق خود بود.

آقای رییس (جانسون) ببخشید شما را در آن قایق کوچک ندیدم. بهتر است شما هم مقداری از ثروتتان را خرج کنید و یک قایق درست حسابی بخرید.

آقای جانسون نگاهی به قایق موتوری گران قیمت انداخت و لبخندی زد و گفت:مطمئنم که نمی توانی من را در مسابقه ای از این طرف دریاچه به آن طرف شکست بدهی.

باب در جواب گفت:شوخی با مزه ای می کنید.

آقای جانسون در جواب گفت: شوخی نمی کنم اگر تو برنده شدی 4 هفته مرخصی اضافه می گیری و اگر من بردم 4 هفته با قایق تو می روم به تفریح.

باب گفت: اگرچه می​دانم نقشه ای دارید، ولی حاضرم به خاطر این مرخصی با شما مسابقه بدم ، قبول می کنم.

آقای جانسون تقویمش را در آورد و تاریخی را برای مسابقه اعلام کرد.

در تاریخ تعیین شده هردو مرد به همراه تعدادی تماشاچی جمع شدند تا ببینند چگونه یک قایق بادی پارویی می خواهد با یک قایق موتوری گران قیمت مسابقه بدهد.

آقای جانسون به راحتی توانست باب را شکست بدهد و بدون خستگی قایق کوچکش را زیر بغل زده و به خانه بازگردد.

به نظر شما آقای جانسون چه زمانی را برای مسابقه انتخاب کرد و چگونه توانست با یک قایق بادی پارویی، یک قایق موتوری گران قیمت را شکست دهد؟


پاسخ تست هوش ریاضی فوق العاده

کافیست مجموع اعداد را در اختلافشان ضرب کنیم.

7+8=15

15*1=15

جواب عدد 15 است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها