رییس مجلس شورای اسلامی گفت: شعار بردن پول نفت سر سفره های مردم اشتباه بود چرا که درآمدهای نفتی باید صرف حمایت از تولید شود.
کد خبر: ۷۷۵۰۶۹
شعار بردن پول نفت سر سفره مردم از اول اشتباه بود

به گزارش واحد مرکزی خبر، علی لاریجانی شامگاه پنج شنبه در یادواره 425 شهید محمودآباد مازندران با اشاره به اینکه برخی مسئولان در گذشته شعار می دادند که نفت باید بر سر سفره مردم بیاید، افزود: این شعارها از ابتدا یک اشتباه محض بود زیرا که پول نفت باید صرف هزینه تولید شود تا مشکل بیکاری حل شود.

رییس مجلس، حل مسائل اقتصادی و معیشتی مردم را از موضوعات مهم کشور دانست و تصریح کرد: مهار تورم و حل بیکاری ۲ موضوعی است که در دستور کار همه نهادهاست و باید برای برطرف کردن آن بسیج شوند.

لاریجانی گفت: ترویج تفکر و رفتار شهدا، جامعه را مقابل ناهنجاری های اجتماعی بیمه می کند.

وی با اشاره به اینکه یادواره های شهدا می تواند در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل های جوان که دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را تجربه نکردند، موثر باشد، گفت: با تاسی از تفکر و رفتار شهدا جامعه در برابر ناهنجاریهای اجتماعی بیمه می شود.


غربیها در برابر ایران زانو زده اند

رییس مجلس در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه کشورهای غربی به این موضوع پی برده اند که در مسائل منطقه باید با ایران اسلامی مذاکره کنند، گفت: کشورهای غربی در مقابل ایستادگی و مقاومت ایران اسلامی زانو خم کرده اند.

وی با بیان اینکه نمایندگان و مسئولان آمریکا در مقابل خواسته مردم یمن که بدنبال دموکراسی هستند دچار دستپاچگی شده اند، افزود: کشورهای غربی از مردم سالاری مردم یمن که شعارهای اسلامی سر داده اند در هراسند و به دنبال برنامه ریزی برای از هم پاشیدگی این مردمسالاری هستند.

رییس مجلس با بیان اینکه ایران اسلامی با ایستادگی، صهیونیست هایی که قصد تعرض به عتبات عالیات را در عراق داشتند ، سرکوب کرد، اظهارداشت: روحیه بالای ایران اسلامی در آینده ای نزدیک شرایط را برای تروریست ها در منطقه تغییر خواهد داد.

وی همچنین از تغییر کاربری های غیر مجاز در استان های شمالی انتقاد کرد و گفت: با توجه به نیاز 500 هزار تنی برنج در کشور باید از این محصول استراتژیک در مازندران حمایت شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱۰
رضا
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
۰
۰
اقای لاریجانی میفهمم ...! منظورتون از پول نفت سر سفره مردم اون ۴۵تومن یارانه ای كه به مردم میدین و صد برابرشو پس میگیرین وگرنه تا الان ما پول نفتی سر سفره مون ندیدیم
نرم افزار موبایل
-
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
۰
۰
نرم افزار موبایل
-
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
۰
۰
نرم افزار موبایل
-
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
۰
۰
نرم افزار موبایل
-
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
۰
۰
نرم افزار موبایل
-
۰۷:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
۰
۰
بی نام
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
۰
۰
اره والا
نباید این پول به مردم میرسید
صادق
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
۰
۰
آقای محترم شما خودتون جزء اولین نفراتی بودین كه شعار دادین ! و از این طرح استقبال كردین ، حالا چی شده كه زیر آب دوستای دیگه تونو می زنین و حرف خودتونو انكار میكنین ؟؟؟؟؟ !!!!
بی نام
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
۰
۰
حق با شماست این شعار اون موقع بدرد می خورد. الان دیگه لازمش ندارید
حمید
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
۰
۰
راست گفت چرا پول نفت باید سر سفره مردم ایران بیاد وقتی سوریه- لبنان - عراق -فلسطین وووووووووووووووووووووووووووووووو...هستند پس اونا چی بخورن!

نیازمندی ها